mooaass

Alla inlägg under februari 2010

Av Moa Lindqvist - 22 februari 2010 10:50

hej


Jäsingen så trött jag är ;o vakna tidigt i morse av att johan prata i telefon och gapa som fan, viljen gjorde att jag vart fly förbannad och skrek att han skulle hålla käften. haha,, så snäll är jag på mornarna   hah..

somna iaf om te slut och vakna nu halv 11, skönt som fan o sova!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer? Melinda sov här inatt så vi får se vad vi hittar på:)



haha-> 


  

Av Moa Lindqvist - 21 februari 2010 23:20

fyyfan, johans pappa släppte av oss hos jonas förut för att jag skulle träffa lillasyster som va där. Och sen iaf när vi vid halv 10 skulle åka in te stan igen så startar inte bil fan! :@ Så efter mycke om och men så kom mamma och hämta oss, och givetvis på vägen in te stan så börjar motorn o koka, bilen höll på o stanna för att de inte fanns nån bensin, de va is på insidan av rutan på mammas sida så jag fick typ berätta när hon skulle svänga, värmen funka inte. Vi fick följa med upp te statoil o tanka sen släppte hon av oss hemma.

Jag har inte ätit på hela jävla dan, fattar ni att jag är hungrig och grinig nu eller? mamma fick med sej makaroner och ägg hemifrån, och johan ska strax gå ner te sleven och köpa nånting att ha till, sen ska jag göra en fet jävla makaronlåda och äta som aldrig förr! gaaaash...

Av Moa Lindqvist - 21 februari 2010 09:30

gomorron

 

 

Vakna alleles nyss typ av att stefan ringde te johan och sa att vi snart skulle åka. Vi ska visst te tiveden och skotta massa snö idag. Vilket är super bra nu när jag har pajjat mitt knä.. :/eller inte..

Ja i får la se vad som händer..

Har igentligen ingen lust alla att åka ut dit men, igår så sa jonas att han nog skulle komma ut, han räddar förhoppningsvis min dag ! hah(y)

 

för de första så äre hur jävla kallt som helst att åka omkring i en traktor så de utsätter jag mej inte för, och för de andra så ska dom mest skotta tak idag, och de utsätter jag mej inte heller för i och med att jag är extremt höjdrädd.  

Så jag får väl snällt sitta inne hos johans farmor hela dan..

 

  

Av Moa Lindqvist - 20 februari 2010 17:02

hallåh

 

sitter och pratar med jonas, och har precis kommit hem från grillen och torghallen, Jag och linna va nere o käka sen kom johan och mötte mej så gick vi te torghallen och köpte godis te melodifestivalen ikväll, och nu ska vi väl snart åka till johans faster , för vi skulle få mat där. Skulle igentligen ha firat ludde som fyller i morrn, men dom sitter fast hemma i tiveden och är alldeles insnöade ;o stackare ..:/

 

Igår då, först så va vi här o typ lyssna på musik o så där, sen blev de att gå bort te nån som heter lotta? där va iaf jonatan, sen kom ingmar oxå så jag och ludde gick därifrån och upp te kenny ist och satt där o snacka skit typ. Sen åkte ludde och jag gick tebaka te hon lotta där lina och jonte va kvar själva i hennes lägenhet. De blev att sjunga singstar, prata lite och sen gå hem. Sen vart de en massa bråk med johan, så jonas fick komma hit, och då kunde vi prata någelunda med varann iaf, sen blev de sängen när de mesta hade löst sej. kom hem runt 1 i natt och somna vid halv 6 i morse. Hua..

 

Vakna vid halv 11 idag och gick upp o satte mej vid datorn, sen la jag mej igen vid halv 12 typ och sov te halv 2. De va jävligt skönt vill jag lova!

Så ikväll blire att tat lungt och kolla på melodifestivalen, om jag orkar iofs.. Är aptrött :/

Nu ska jag lägag mej o kolla på tv, ochsen ta en varm duch..

 

  

Av Moa Lindqvist - 20 februari 2010 03:15

trött, förbannad, fanfan

Av Moa Lindqvist - 19 februari 2010 16:40

Åh gu va skönt med lov! tack gode gud typ!..  


Och lovet inleds med att vara med ludde och lina ikväll :) Får se vad vi hittar på. Känner att nu när ludde är med så kan kvällen sluta precis hur som helst.. sitta inne i våran ensamhet och har jätte tråkigt,, Gå ut och kolla på fyllon/fjortisar . men de kan lika gärna sluta med att jag får bära hem ludde och lina typ som har deckat i ett dike på väg te tiveden. tur att johans farbror har en skåpbil! haha..

Ne men vi får la se vad som händer. Är jätte taggad,  jag vill göra nått men jag vet inte vad? haha Go moa (y)

Ludde o lina har iaf gått ner te bibblan nu en sväng för lina skulle blogga och ludde skulle hämta pengar ,. sen skulle dom va ute ett tag.Jag hade igentligen lovat johan att de bara skulle vara han och jag hela helgen, men nu blev de ju som de blev så då tyckte jag att de va rättvist att dom gick ut en sväng så de bara är han och jag,, vi ska käka tacos och kolla på grey's anatomy :) Myyspys.


Ah ne nu ska jag väl typ hjälpa till med maten.. Om vi ska få nått ätbart iaf ;P

Bloggar senare.

  


http://www.youtube.com/watch?v=PmzJExthKos

Av Moa Lindqvist - 18 februari 2010 22:45

  

Av Moa Lindqvist - 18 februari 2010 20:40


Hallojj


Usch ja orkar igentligen inte blogga :( är hur trött som helst :/

Provet idag på gick inte som jag ville men ändå bättre än vad jag trodde :) Jag tror att de va mest slarv fel, + att jag fick alldeles blackout när jag kom in. Men men, blir väl troligtvis att åka upp på sportlovet igen :) Jag trodde faktist att de skulle kännas värre men faktist så känns de helt okej :) Att jag inte klara de är inget jag skäms över. det finns ju anledningar liksom. Men nästa gång är jag förbered och vet hur de går till:)


Nu blire kvällsmat och sen sussa, för i morrn äre skola (y) sen blire kanske att vara med jenny på kvällen(?) vi får se hure blir va ..


                       

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards