mooaass

Alla inlägg under december 2010

Av Moa Lindqvist - 31 december 2010 15:54

!



Har solat , ätit och fixat luddepuddings hår, så nu blire att fixa mitt sen kööör vi! :D

Av Moa Lindqvist - 31 december 2010 11:20

Dagens planer

 

 

Usch, gick upp kl 9 men somnade om och vaknade precis ;s Har nte ens hunnit klä på mej Och alldeles strax kommer Luddepudding hit, så ska vi gå ner o sola ,köpa Tomtebloss och glitter spray. Sen blire att gå hem o ducha o fixa håret, sen upp te syster o börja med maten och sminka sej lite. Sen smäller de, första drinken och kääk. Sen vid 11 ikväll så kommer Sofie hit och firar med oss :)

Ah de så min dag ser ut :)

 

Gott nytt år!:)

 

  

Av Moa Lindqvist - 30 december 2010 22:30

Bild uppdate!



*Julafton*

                      




*Party Lördagen den 25/12-10*

                            

Av Moa Lindqvist - 30 december 2010 10:33

Klenis?


Jaa jag tror att jag har blivit en sån, haha.. Ska fira nyår med Luddepudding uppe hos min syster med massa folk. Vi ska äta tre-rätters och dricka drinkar , hahah :)

 

Fan förra året va jag ute med lina, och vi vart pruttfulla, hamna i tyyp slagsmål, och fick sova hemma hos en killkompis kl 6 på morgonen   På nått vis, så vill jag nog oxå springa runt ute på stan som förra året, men vafasen de kommer fler ggr :) Och om Johan är med i morrn kväll de vet jag inte, beror lite på om han ska dricka eller inte serröö .. jag satsar iaf på en toppenkväll med dom bästa :)!

Av Moa Lindqvist - 29 december 2010 09:54

Sjuk?

 


eehja.. Jag tror att jag håller på o bli sjuk, förtillfället så har jag ingen röst, och det bara rasslar i halsen, uuusch.. Tror att jag har fått samma förkylning som Emil har.. Så med andra ord så blir det nog att gå upp dit idag och snora ner honom lite extra bara för att han har smittat mej ;)

 

Enda gången jag tycker synd om mej själv är när jag är sjuk.. Buhu :(

Av Moa Lindqvist - 27 december 2010 21:45

Nys Stövlar!


 

Mamma och Melinda gick in på Skokanonen igår innan vi skulle köpa nya tv:n och gissa om jag vart glad när hon kom ut med en sen julklapp te mej    Jag är ju liet smått galen i Uggs, och hon hittade ett par där inne som gick ända upp till låren,   Dom av typ en storlek för stora men whatever, tack mamsen<3  omg I Lööv them!!

Så här ser dom ut =)


  

Av Moa Lindqvist - 27 december 2010 11:24

GomorronGomorron

 

Gomorron!

 

 

Fick ju som sagt åka in till Akuten igår med Emil, för han va dygnförkyld och fick näåstan ingen luft när han försökte andas. Så Sonny, Maddis och emil tog ambulansen in till Akuten och så åkte Jag och Mamma hennes bil efter. När vi kom fram så satt dom redan och pratade med läkaren, som säger att ungen bara är förkyld och att dom ska ge honom näsdroppar?! Han fick ju ingen luft och det bara rasslade i lungorna på stackaren..;/

 

Menmen, blev iaf två resor te Örebro igår.. Jag, mamma, Melinda och Johan åkte in först vid ett och köpte tv, och hälsade på Min bror, sen så fick jag ett par nya stövlar av Mamma oxå :) (berättar mer om de sen)

Av Moa Lindqvist - 27 december 2010 00:13

Är på väg hem från akuten med mamma, storasyster, sonny och emil. Emil vart jtte dålig förut och kunde inte andas så dom fick åka ambulans in, lilla plutten:-(<3 nu är vo iaf som sagt på väg hem o alla är typ dö trötta, ska hem och mysa ner mej i sängen hos johan.. berättar mer om julhelgen och kvällens händelser i morrn, pöss <333

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Skapa flashcards