mooaass

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 6 februari 2010 18:03

Har kollat igenom mitt o johans minneskort, o hitta liet bilder :) Det är även kort på hur vi har mublerat om :)



 

Simba dårå, luyddes hund typ:)



  

En tavla jag köpte idag :)



  

Spegel jag köpte idag :)



  

Alldeles om mublerat:)



  

Haha, jag och ludde satt o kolal igenom massa kort när jag va där sist, o hitta den här , föör söt xd

  



  

Jag o luder:)



  


Jag o lina fick  för oss att vi skulle ha ansiktsmask för ett tag sen. Så här vart resultatet ;) haha.. 



Av Moa Lindqvist - 6 februari 2010 17:59

halloou..

Usch är alldeles trött. Jag, Johan o Linnna har städat sen typ 2 idag ;o farligt..

Men nu äre iaf alldeles fint här :)


Ikväll blire o ta de lungt. mys och melodifestivalen :) Lina blir oxå kvar här och kollar påt . :)


//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 6 februari 2010 09:36

hejhej


kände att jag va tvungen o skriva av mej lite igår. De behöver väl alla ibland?

Igår blev de iaf att va med lina, först va vi ute o pulsa i snön och leta efter en grej , två till o med ;) Sen blev de tacos och sen utgång. Först satt vi på två kr och prata, sen ggick vi ner te bt där jonas hämta upp oss. Blev att åka med han ett tag och gapa jävlar te hallejulja (stavas?) Sen släppte han av oss på torget där vi träffa på angelica mf..  Sen blev de att gå hem, käka sen sova:)

Kom hem vid typ halv 1 .


Vakna nu runt kvart över nio av att de e typ 1000 grader varmt i lägenheten och av att lina ligger o snarkar som en gris :o ;P

Blir nog att sitta här o glo tills hon och johan vaknar..


Ah just ja, ringde ett för jävla roligt samtal igår . Haha garva fan så jag höll på o dö xD Liiite ägd du vart ;)

//MoaLindqvistY


Av Moa Lindqvist - 6 februari 2010 00:56

Jag tror inte att du fattar.. Jag gör vad som helst för dej. Jag visar de inte just nu,, för jag vet inet hur jag ka göra. Du har sårat mej så jävla mycke. Du har till o med fått mej o vilja flytta här ifrån. Men fattaru inte varför jag är kvar. Jo för att jag älskar dej så jävla mycke. Det finns ingen bättre än du, det är bara dej jag vill ha. Jag gör vad som helst för att de ska få vara bra mellan oss.. Det går fan inte. Antingen äre du som super o svinar och skiter i mej, eller så äre jag som gör nått. Du ser! Det är inte alltid bara du! Jag gör oxå fel.. Jag har försökt o laga de här i snart 2 år , men nu vet jag inte vad jag ska göra längre. Du låtsas lyssna men jag vet att du inte gör de.. Du sköter dej i max 4 veckor men sen skiter du i allt. Snälla jag vill bara inte bli sårad igen ,,, jag ber dej, fast jag igentligen vet att de inte spelar nån roll. Du bryr dej inte, inte som de ser ut just nu iaf.

Jag mår som bäst när du ligger o håller om mej.. Ingen annan,. Våran låt spelas nu, "Min största första kärlek". Kommer du ihåg  när jag jämt sjöng den för dej?- Det är för dej jag sjunger min skatt.. När du läser de här så spelas den inte längre, Du kommer att ligga vid din dator  som du alltid gör. Jag orkar inte mer nu.. Du tog mitt hjärta och du håller de för hårt.. Men äre verkligen pga kärlek?
fanfanfan,, jag ska inte känna såhär...

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards