mooaass

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 15 februari 2010 21:19

   halloou


efter skolan blev de att gå hem och vänta på johan.

Sen när han kom så gick vi ner och tog ut pengar, gick o köpte en ny bh åt mej och sen iväg o sola:) Sen blev de att gå hem o kolla lite på tv o sen göra käk,, så vi har precis ätit.


Skolan i morrn igen.. Och just tisdagar är fan den tråkigaste dagen som finns ;o huua..

Tur att de snart är helg!

Neh nu tänkte jag bädda ner mej i sängen brevid johan plutten och glo på tv o äta lite godis:) GonattY

 

 

 

                     

Av Moa Lindqvist - 15 februari 2010 12:26

halloou


Sitter i datasalen igen.. Fast den här ggn har vi SO .. dö tråkigt.. Hahah de ka nske märks att jag äe skapligt skoltrött ;P



Blir att sola efter skolan idag iaf. Ska bli massa skönt.:)

det kan behövas såhär mitt i vintern .

Känner att jag håller på o bli alldeles blek igen så nu mera blire att sola varannan/var tredje dag i 2 veckor:) Sen jävlar äe jag brun:)

ah ne men ska väl försöka skriva nå så jag blir klar med SO:n :o


                           

Av Moa Lindqvist - 15 februari 2010 10:07

hejhej..

Sitter i datasalen nurå och har sv/eng. Trååk..

Ska igentligen skriva nått om flowerpower men jag tänker inte skriva om jävla hippisar.. framförallt inte när man inte får betyg påt. nejnej..

Försov mej lite idag så de blev att gå iväg efter bilden, men nu är jag här iaf :)


Och efter skolan vet jag inte vad som händer? blir nog att gå hem direkt o slå på nån film skulle jag tro, tills johan kommer hem iaf.. :)

Han är iväg och jobbar med john nu hela veckan. Vilket lär innebära att han kommer o komma hem jätte sent typ :/

menmen what to do..

hörs se..

Serri världens bästa låt.. -->

  http://www.youtube.com/watch?v=MMxPehgUHto


                          

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards