mooaass

Alla inlägg under maj 2011

Av Moa Lindqvist - 31 maj 2011 11:12

Hejhej, hemskt mycke hej!



ooh har precis vaknat, och ska väl strax klä på mej och knalla upp te

mamma o fylla på min mobil, yaaaay sms hela året :D Sen blire antagligen

så att Sandra kommer te mej :) Får se va för bus vi hittar på (=

 

Av Moa Lindqvist - 30 maj 2011 16:58

Usch :(


Sitter och väntar på svar på ett mail/ ev telefonsamtal. Haatar när man måste vänta såhär. Framförallt när man vet att personen ifråga kanske inte ens hör av sej/svarar..:( Hoppas på de bästa iaf , <3

Av Moa Lindqvist - 29 maj 2011 09:35

Ohja.!


Och som vanligt när ja dricker så blire massa egokort, Haha! Tvingade Johan o ta kort på mej halv tre på freda natten. ;)


           

Av Moa Lindqvist - 29 maj 2011 09:29

I fredags


Så lånade vi mammas Lägenhet medans hon va hos Pappa. Blev att dricka lite  och vissa blev visst väldigt fulla ;) Kul hade vi iaf! :) John kom dit en sväng oxå, va typ 100 år sen sist :O Sen vid halv 12 när Maddis hade gått hem så gick jag och luddepudding ner te sleven o köpte chips (Haha!) Och satte oss på en bänk o käka. Sen gick jag hem te Johan o sov, och Ludde gick hem te Mamma och låna mitt rum där o sov :) Lyckad kväll! Kul hade vi, fulla vart vi, aaah de vart vi:)


                                       

noo

Av Moa Lindqvist - 27 maj 2011 18:09

Oh noo..


Råkade somna förut efter att vi hade ätit .. Och vakna nu för en liten stund sen . Fick Panik o ringde te ludde o fråga var han va , och tack gode gud så va han inet framme än.. Ska fixa mej lite nu medans han är uppe hos mamma o äter. :)

Har precis satt i Linserna och nu ska jag fixa resten.

 Ha en bra kväll, för det tänker jag ha! :)

 

 

Kolla cp-ögat, Haha!

Av Moa Lindqvist - 27 maj 2011 09:29

Hähää...


I Knooow .. Jag har inet uppdaterat ordentligt, men har helt enkelt haft annat för mej ;)

Åkte iväg te Motala igår med Maddis, Sonny och Emil blev en heldag där va :)

Och idag händer de inet så möe? Blir troligtvis att gå ner på stan sen med Maddis o handla liite, sen ikväll blire spel o dricka med Henne och Luddepudding :D Myspys!


Ska väl typ ta mitt värmeplåster o krypa ner i sängen igen strax (har sjukt ont i ryggen nu :O) Tänkte btw vara duktig o uppdatera Ordentligt nu i helgen (=


 

Av Moa Lindqvist - 23 maj 2011 21:09

Usch..


Fick reda på massa igår, vilket gjorde att jag varken ville elr orkade blogga.. Usch hatar verkligen när sånt händer (fast jag är ju igentligen ganska van ..) Nej nu ska ja inet sitta o babbla om en massa som ni ändå inte vet nånting om.


Ska snart gå iväg och träffa Lina, va typ 100 år sen sist.. aja ska iaf bli skönt o prata igen. anyway så ska jag gå ut o ringa min Luddepudding först . :)


 

Haha! ;)

Av Moa Lindqvist - 23 maj 2011 11:13

100 Frågor

1. Tre namn jag lyssnar till: Moa, Mowiisen, o Mowa
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är snäll, om jag vill
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag kan inet släppa saker o gå vidare som många andra kan..
4. Detta är jag rädd för: döden, spindlar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mina djur, familj & Vänner
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Åka skridskor, åka skidor, prutta bland folk :O
7. Detta tycker jag om att göra: Hoppla hästen
8. Detta vill jag göra just nu: usch
9. Bästa känslan: När allt går förjävla bra
10. Värsta känslan: Panik
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: snäll, trogen osv
12. Är jag kär just nu? inte igår & inte idag..
13. Jag vill gifta mig: neeej
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Massor
15. Min käraste ägodel: Har två: Orra & Maja
16. Något jag vill ha i present: maaassa pengar
17. Detta har jag på mig just nu: Linne, trosor och sov-shorts
18. Favoritkläder : Leggins och en stor tjocktröja
19. Favoritdjur: hund & häst
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: ingen aning:O

21. Favoritlåt just nu: Har flera
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:  -
23. Stjärntecken: vattenman
24. En bok jag älskar: Läser inte böcker :O
25. En film jag älskar: Vingar av glas (a)
26. Tv-program jag gillar: Grey's anatomy
27. Favoritdoft: Avril laving- Black star

28. Detta äter jag gärna: Makaroner?
29. Dricker helst: cola
30. Favoritgodis: Såna där jordgubbar
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand

32. Färg på mina ögon: Blåa

33. Min längd: 165 cm
34. Jag tror på: Livet är vad man gör det till

35. Jag spelar: Musik ;)
36. Person jag beundrar: min Farmor <3
37. Så här bor jag: Hos Johan..
38. ??
39. Det här tänder mig: Men fy :O
40. Det här gör mig avtänd: Vidriga äckel gubbar
41. Favoritfärg: rosa & Svart
42. Favoritcitat: Family will always come first
43. En hemlighet jag vet: *** *** ****** ******* ******** *** **** ** *******

44. Bästa present jag fått: Orra <3
45. Senast köpta skiva: Köper inte skivor ?
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögon och läppar
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: resteen
48. Udda förmåga/egenskap: Kan vifta på öronen ?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Häst
50. Vad lyssnar du på just nu?: Rihanna - S&M
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Vet inte mer än att ja tänkte kanske gå upp te mamma o bjuda dom på Lunch :) 
52. Var är dina föräldrar födda?: Födda vet ja inte, men pappa är ifrån åmeberg/åsbro och mamma är nån annanstans ifrån.. Hah
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Msn
54. Vilken är din favoritrestaurang? Kina muren juue
55. När badade du i en pool senast?: Dono
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: näh
57. Hur många barn vill du ha?: ett
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Typ röka på musik
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: får inte rösta
60. Vad har du för TV-kanaler?: Typ 130 st :O
61. Har du åkt moped någon gång?: yes
62. Har du busringt någon gång?: ja

63. Har du fått felparkeringsböter?: ne?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : JA för fan! :)
66. Har du en egen trädgård? nope
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Fåret shawn ?
68. Kan du alla orden i nationalsången?: tror faktist de
69. Badkar eller duschkabin? badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: dono
71. Favoritpizza?: Hemmagjort med skinka, räkor och champinjoner :)
72. Chips eller popcorn?: chips
73. Vilken färg på läppstift använder du?: iinge
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: nej?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?: appelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?:  Käka på kinamuren med mia & sandra
78. Favoritchoklad?: dumle
79. När röstade du senast?: i vadå?
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Hata tomater,
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: nope
82. Är du bra på matlagning? ganska :)
83. Klarar du att tanka själv?: har aldrig provat så neej
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : nope
85. Pepsi eller Coca Cola?: cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Regnkläder ? hah
87. Vad var det senaste du handlade?: Sån där pomfrit sås på ica
88. Har du kräkts offentligt? ohja..
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: bli mångmiljardär, kärlek är skit!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej
91. Har du ringt något betalnummer?: har ja säkert
92. Kan man vara vän med sitt ex?: jao
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: åååah de va när vi va o hälsa på maddis när dom hade fått Emil <3<3<3
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: tror inte de?
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Hej och välkommen till bröstbrevlådan..
96. Vad har du i din väska?: beror på vart jag ska
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: myspys med Maja
98. Vad är du tacksam för idag?:
99. Var hittade du den här listan?: på en annan blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Dom som vill

   


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards