mooaass

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 8 februari 2010 22:14

Satt o fundera på nått kul o blogga om, och kom fram till att jag har aldrig lagt ut nån bild på våra förlovningsringar ? Kan ju faktist vara kul o se, eller?:)


De va nått extra erbjudande just när vi skulle förklova oss så det ingick 4 små diamanter av nått slag när vi köpte ringarna. Värde 920 kr :) Så ringarna kostade samanlagt 5500 kr.


Många tycker att när man är i min ålder så ska man inte gå o förlova sej , bland annat för att man är för liten, och för att man förlovar sej för att senare gifta sej inom ett år. Bullshit anser jag.. Förlova sej tycker jag att man kan göra näre känns helt rätt och man känner att man har hittat tjejen/killen man kan se en framtid med. Doch så finns de både killar som byter tjejer 24/7 som oxå förlovar sej med varje tjej (gäller även vissa tjejer oxå) Då tycker jag att man har gått lite för långt..

Johan fråga om jag ville förlova mej med honom på våran 5 månaders dag. Vilket jag nu kan tycka va lite för tidigt, Men nu har vi liksom varit tsm i snart 2 år och är fortfarande förlovade. Jag ångrar inte att jag sa ja. För ärligt talat så behöver man inte gifta sej inom ett år. Som oss tex, vi la ut lite mer pengar på ringarna ist, för att få nånting fint och som man faktist kan ha kvar om det skulle hända nått. Jag har inte planerat att jag ska göra de med johan, alltså gifta mej.. För vem säger att vi fortfarande är tsm om 1  vecka? jag menar vad som helst kan ju hända? Jag sa ja för att de kändes helt rätt, vilket de fortfarande gör idag.


  

Av Moa Lindqvist - 8 februari 2010 21:41

hallåhallå


Sitter hemma nu och tråkar, Mår inge vidare nu..


Efter skolan blev de att gå hem o pierca linna, Jonatan följde med oxå.

När de va klart så gick vi ner på stan o käka sen satte vi oss på 2 kr o vänta på johan. Sen när han kom så gick vi o handla och jonte gick nånstans?

Lina följde med en bit när vi skulle gå hem sen gick hon te bussen.



Jag kan erkänna att just nu mår jag skit, och jag känner att de e bätter att jag säger de här än o gå omkring o må ännu värre .

Jag mår dåligt när min familj eller vänner runt omkring mår dåligt. Speciellt personer som står mej väldigt nära.. Så äre nu, Min idol, min bästa vän mår dåligt. Då gör jag oxå de. Men jag finns här oavsett vad som händer! Vi fixar de här.<3

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 8 februari 2010 10:05

gomorron.


Eller ja gomorron o gomorron. Har redan varit uppe i 3 timmar o o haft 2 lektioner redan ;P

Orkar verkligen inte ;o är hur jävla trött som helst. + att jag saknar min plutt jätte mycke :( Efter skolan idag då blire nog att vara med sandra :)


Ska igentligen gö nån grej i powerpoint nu men vafan orka ;P

Och sen på nån rast så ska ja o linna dra iväg o panta lite grejer ;) Asså inte flaskor ;) haha, dissen..

//MoaLindqvistY




Jag älskar dej så otroligt mycke..

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards