mooaass

Alla inlägg under maj 2010

Av Moa Lindqvist - 31 maj 2010 22:14

Spelas just nu!


Av Moa Lindqvist - 31 maj 2010 18:41

tjatja

 

 

Gick iväg te skolan i  morse som vanligt, hade först bild, elevtid, svengelska ocg sen svenska, sen gick vi upp o käka, sen gick vi t lastkajen och så kom ludde dit, då gick vi o köpte glass , sen gick sofie tebax te skolan och då gick jag och ludde hem te mej en sväng, sen så gick vi ner till bryggorna och bada fötterna och steeekte    va där i nån timme sen åkte ludde hem och då så kolla jag på tv en stund sen kom johan hem, och då sov vi en stund och nu sitter jag här :) Har lite o fixa nu sen blire kääk och sen ska jag tjöta på johan så han lagar badkaret, så jag kan bada ikväll (a)

Av Moa Lindqvist - 30 maj 2010 19:15


  


Av Moa Lindqvist - 29 maj 2010 22:29

tjaah

 

Kom hem för en liten stund sen från grillen, va där och käka med Johan och Askerboy. Sen efteråt så satt vi i lekparken här utanför och gjorde ingenting, haha (y) Åkte ju då te örebro förut och gick på marieberg med mamma o melinda Tack mammsen för grejjorna och maten :) Handla på willys efter oxå. Sen åkte vi in te stan så sprang jag in och böt om och lämna grejjerna sen så sjussa mamma ut mej te tiveden. Va där nån knappt timma sen åkte vi in te stan, och så gick vi o käka.

 

Dagen har varit superbra !

 

Jag köpte:

ett par leggins

3 klänningar

2 hår rosetter

Hårfläta

2 par skor

ett linne


Av Moa Lindqvist - 29 maj 2010 11:03

tjeeeh

 

Gick bort te sosso när jag kom in te stan igår, va där till typ halv 9, aå fick vi åka in te akuten med johan<3 de gick bra iaf :) kom hem runt halv 2 inatt, då blev de att sova på dirr. Och idag blire att åka te örebro med mamma o melinda :D ska köpa avslutningsklänning, skor och leggins. lägger ut bilder sen *

Av Moa Lindqvist - 28 maj 2010 17:48

äntligen fredag! De känns fruktansvärt skönt!

 

Skulle igentligen ha åkt te tiveden idag och varit med ludde, men nu blire inte så.. Blir att vara med Sofia istället :) Så får vi se vad som händer. Ska iaf åka in te stan nu och panta bla, sen ska jag hem och göra mej i ordning och dra bort te sosso :)

 

tjaaahrå

Av Moa Lindqvist - 27 maj 2010 20:30

Har ni provat busring.se ? Letar efter nått kul o använda på johan där ,, Bara de att vi har reda gjort de på mamma en gång, så nu förrstår han nog på en gång att de e en busrigning ;/ ajaj

Av Moa Lindqvist - 27 maj 2010 20:07

hajjhajj

 

Kom te skolan förut vid 12, så då blev de att käka och sen drog lina, sen hade vi svengelska i datasalen, sen drog sofie så hade vi teknik. Skulle göra färdigt min mini modell av mitt rum, trodde att de skulle ta max en halvtimme men de tog närmare 2 timmar ;o men nu äre färdigt iaf!

 

Sen blev de att gå hem och vänta på johan, och när han kom hem så låg vi i sängen o prata lite sen gick han o handla o så och sen så grilla vi och nu har vi typ precis käkat , så ska alldeles strax ta ett bad :D fett naaajjjs ;)

 

I morrn så blire antagligen att åka te örebro o handla avslutningsklänning och lite nya kläder med mamma o melinda :) Sen blire kanske att ta kort med evve och om inte så tror jag att vi skulle åka upp te tiveden så jag får leka med Ludervig :D ¨

 

  

 

Gå in på youtube och sök på gifsen66 så ser ni alla filmer jag la upp igår ;P

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards