mooaass

Alla inlägg under september 2010

Av Moa Lindqvist - 29 september 2010 23:06

eeeey!

 

 

Åh gud nu är håret färdigt!.. Och ja vet inte om jag ska va glad eller gråta;/ Tror att jag måste låta chocken lägga sej och se vad jag tycker i morrn.. Gonatt<3


  


Av Moa Lindqvist - 29 september 2010 19:37

Tjaah! :)

 

 

Håller på och göra mat nu, de blir köttfärslimpa , Jösses vad jag kan assåå ;') haha(y) Men iaf så kommer sofia hit sen och färgar håret på mej. Hade redan bestämt hur jag skulle ha håret men nu har jag fått nån sån där tillfällig idiot idé så nu ska jag färga håret ljusbrunt :O Och drf måste jag färga de ikväll för annars kommer jag o hinna ångra mej ;/ haha.. Lägger in bild sen !



  

Jag är ekonomisk.. Jag använder MOOD! ;)

Av Moa Lindqvist - 29 september 2010 15:16

???????????????

 

 

 

Nån som ser vem de e på bilden??? ;)

 

 

  

 

hahah..

Av Moa Lindqvist - 29 september 2010 12:30

tjeeeh

 

Drog upp te syster förut och gjorde mamma sällskap medans hon va barnvakt åt emil :) Så blev att vara där nån timme typ, sen när jag kom hem så käka jag och ska alldeles strax lägga mej och kolla lite på tv:)

 

Är föresten fruktansvärt sugen på o åka te örebro nuu! jag vill ha massa nyyytt!

Av Moa Lindqvist - 29 september 2010 08:39

Just ja!



Hade helt glömt bort.. Jag beställde ju hem lite nytt från HM Här om dan. Skulle igentligen ha blivit mer kläder men jag hittade verkligen ingenting snyggt. Gick även in på GinaTricot och kollade men hittade ingenting där heller ;/ Såå de blir att åka in till örebro nån dag här och se om jag hittar nått på marieberg ist. Min garderob börjar ta slut  :(

 De här beställde jag iallafall:


          

Av Moa Lindqvist - 29 september 2010 08:31

gomorron (y)

 

 

Mamma ringde och väckte mej halv 7 i morse och fråga om jag skulle te skolan, men jag kunde knappt prata då så de blir att vara hemma idag med. Såå idag ska jag ha en "ta hand om mej själv dag" jag ska:

 

Bada

 

Färga håret-   

 

 

 

Lägga ansiktsmask-   

 

 

 

Fixa naglarna-   

 

Man känner sej alltid så mycke frächare när man har gjort allt de där, och de behöver jag verkligen nu.

Av Moa Lindqvist - 28 september 2010 16:08

heey

 

 

Sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik,. Har inte gjort ett dugg idag, bara legat och kollat på tv. Blir hes av ingenting typ ;/ så de känns ju inte som nån vidare idé och ringa nån heller o tjöta.. usch och i natt så hade jag så jäkla ont i halsen så jag kunde inte sova pga de . Usch!

Av Moa Lindqvist - 28 september 2010 13:53

Hjälp!

 

 

Mitt hår ser just nu rent ut sagt förjävligt ut. Vilket betyder att det är dags o färga igen, och de står i mellan:

 

Rosa-   

 

 

Blont-     

 

Mörkt (svart/brunt)- ?

 

 

Jag vet seriöst inte alls hur jag ska färga? Blont är ju mer neutralt men jag har varit blond nu i 4 år.. Och rosa tycker jag är häftigt, man ska ju liksom inte vara som alla andra. + att när färgen håller på o gå ur så  blir de en skitläcker ljusrosa/blond färg. Och svart/brunt har jag haft förut och passa någelunda i men de e så jäkla svårt o färga bort och de sliter sjukt mycke på håret..;/

 

såå vad tycker ni att jag ska färga till?

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Skapa flashcards