mooaass

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 17 februari 2010 21:50

halloou,


sitter o pratar med linna. bli väl att sova snart skulle jag tro..

Ska väl antagligen plugga lite innan. hah..


Av Moa Lindqvist - 17 februari 2010 18:54

Sitter o väntar på mamma , som ska komma in med massa pant. pantar jag en hel sop säck så får jag behålla pengarna. 100+ ;P haha.  Ne men vad gör man om man är fattig?? ;)

Hon skulle ta med sej lite saxar o skit oxå så jag kan klippa johan. Det har inet blivit av för jag hittar inte mina frisör saxar :s

Ah ne ska plugag lite nu!

           

Av Moa Lindqvist - 17 februari 2010 16:30

jag hade nog fel. Vi är nog inte så bra vänner som jag trodde. Du bryr dej om ditt och jag har mitt, och det är tydligen så de ska vara.. Är man vänner så ställer man upp, inte när man "inte har nånting för sej". Det är de som är skillnaden mellan vänner och kompisar. så Du är nu bara en kompis i mina ögon. Ha de bar och lev ditt liv. För de tänker jag göra..

Av Moa Lindqvist - 17 februari 2010 09:41

    


gomorrn!


Vakna precis oh äe typ dö trött :o Johan plutten ligger fortfarande kvar i sängen o snarkar som en liten gris , haha;P

fan ja va vaken te närmare 2 i natt ;o kunde verkligen inte söva :/

Idag blire iaf att plugga stenhårt te "provet" i morrn. Så de kanske va lika bra att ja är hemma idag. För annars hade de inte blivit av.. sen ska jag göra 2 bloggdesigner. en åt linus och en åt sandra, och så tror jag att hon skulle ha sån där signatur på bloggen oxå? Serri jag älskar att göra bloggdesigner! massa roligt.


Btw johan va så söt igår, Han ba: älskling hur äre med halsen? ska du va hemma i morrn oxå? Jag ba: inge bra :( ja de ska jag.. Han ba: Okej då stannar jag oxå hemma i morrn, och tar hand om dej.. cute tycker jag :')

Neh nu blire frulle o fix!


                                

Av Moa Lindqvist - 17 februari 2010 00:38

tjeeh


Usch är alldeles jätte trött.. Blir att sova nu typ strax.. sov te 11 idag vilket gör att då kan jag inet sova förens närmare 1-2 på natten:/ hua. Ska iaf at en kvällsmacka med johan nu och sen försöka sova. Kan ju i vilket fall som helst ta sov morgon i morrn så de gör ju faktist inge om jag skulle somna ännu senare ..

Hörs i morrn. Gonatt<3

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards