mooaass

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 13 februari 2010 21:46

halloou.


Har precis kollat på melodifestivalen med johan, som förövrigt dampar sönder ;o usch vad jobbig han är ;P

Ska ta en brownie/kladdkaka nu och ett glas mjöl innan jag lägger mej. Måste gå uppp någelunda tidigt i mörrn så jag kan lägga mej tidigt på kvällen. Måste ju te skolan på måndag. Sista veckan nuda innan lovet, och jag längtar sönder!!! Neh nu blire fika sen söva.

//MoaLindqvistY

  

Av Moa Lindqvist - 13 februari 2010 17:14

:') Y

  

Mowa and linnaY

     

Linna och micke


Några skor jag fick låna av robin , dom va typ 100 stl för stora ;o


 

:')Y

  

 

linna Y


  


naaaw visst är vi söta:') ;) lagom trötta sådär 4 på morgonen :oY

Av Moa Lindqvist - 13 februari 2010 16:59

tjeeh


igår blev de att va med lina,

Hon kom hit runt halv 9, vi gjorde oss i ordning och jag käka lite, sen gick vi ut o träffa micke men de va så jävla kallt att stå ute så han följde med in en stund, sen skulle han gå te bussen men stackarn missa den x)

Sen iaf så ringde robin så de blev att gå bort te typ brandstationen o ta en rök men de sluta med att vi följde med honom hem. På vägen dit så kom micke så han följde oxå med upp. Jag o lina försökte övertala robin att han skulle ha fest men de gick inge vidare , hahaxD sen iaf kom johan och mötte oss, och sen blev de att gå hem o käka again. Haha(y)

Somna inte förens runt halv 5 i morse, så jag är skapligt trött idag ;o vakna vid  halv 9 o gick upp o satte mej vid datorn, rökte o prata lite med lina, Sen vid 10 så somna jag om igen och vakna vid halv 2 ;o tror aldrig att jag har sovit så länge ;o haha

käka iaf lite frulle då sen gick lina te bussen och jag o johan gick upp te syster och hämta hennes bankkort, sen ner te banken, handla, upp o lämna tebax kortet, hem och nu sitter jag här medans johan städar (a) de kanske äntligen blir gjort nu? en vecka sen han skulle ha gjort de ;/ jaja.. ikv blire att ta de lungt tror ja? tacos och melodifestivalen med johan:)


Laddar upp bilder från igår om en liten stund

//MoaLindqvistY

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards