mooaass

Alla inlägg under oktober 2010

Av Moa Lindqvist - 30 oktober 2010 16:07

Design

 

Jag får jätte mycke kommentarer på fb, irl och här på bloggen där folk frågar om jag kan fixa en header åt dom, så idag är jag snäll bara för att jag är bakis så om du vill ha en egen header så lägg till mej på msn och skicka över bilder/text som du vill ha med så fixar jag de redan idag :)

Sen så tänkte jag börja göra så att jag tar 25 kr för en header (de blir ganska många o göra ;o ) men idag så är de gratis ;)

adda: mooaass@hotmail.se


Här är några som jag har gjort:


                  


Av Moa Lindqvist - 30 oktober 2010 15:49

Film från igår!



Av Moa Lindqvist - 30 oktober 2010 15:19

tjeeh

 

 

usch idag är jag seg!! Men jag antar att jag får skylle mej själv ;)

Mamma kom och hämta mej och sandra på kvarntorp igår vid 1 så då åkte vi och släppte av sandra, och sen åkte vi te askersund och lämna maja, häma melinda sen gick jag och melinda in på letex så jag fick köpa en tröja och ett par leggins, sen blev de hem och ducha och så. Sen vid halv  så kom sandra så gjorde vi oss i ordning och drack bål o grejjer ;) sen drog vi te sosso, för hon skulle ha halloween party men de va typ inga där så vi gick ut ist, och så gick vi och träffa ken, sen upp te kenny och låna toan sen gick vi hem te sandras mormor ;) så va där nån timme eller nått sen börja vi gå hemåt men jag fick skit ont i knät och kunde knappt gå, så vi satte oss på backen vid tullplan, och vänta på sandras sjuss men då kom polisen och tyckde att vi inte skulle sitta där o grejjer, haha(y) sen åkte hon iaf och då gick jag och sov på hemligt ställe;) myspys blev de :)

 

Och idag så vakna jag kl 7 och mådde piss, men lyckades iaf somna om till halv 11 , då blev de att gå upp o äta frukost och sen dess har vi inte gjort ett dugg ;o

Blir att ta de lungt idag , ska lägga mej och försöka sova en stund till och försöka bli människa igen ;P

 

                  

  

-Och angående bilden där jag har täckt över halva mej är för att jag har världens munsår som sprack precis innan jag tog bilden ;/

Av Moa Lindqvist - 29 oktober 2010 06:50

weeii :D



vet ni hur skönt de känns att de e fredag eller??? Går halvdag idag och sen lov en vecka :D weeii*

Så ikväll blir det att partaja med sandra :) vi ska visst klä ut oss te kaniner, haha får se hur de går ;) Och hundvakt har jag fixat oxå, blir jobbigt för nu ska maja va hos mamma medans jag är i skolan, och när jag går ut ikväll så ska en annan ha henne, nån hon känner mycke väl men ändå :( tur att jag har 9 dagar på mej och vara med henne sen då ;P De löser sej nog, nu ska jag iaf spela lite sen åka te skolan.

seeya

 

  

Av Moa Lindqvist - 28 oktober 2010 08:13

gomorron

 

 

Trodde att dagen igår inte kunde bli värre, men de kunde den visst ? mina läppar började svullna upp!    Och de e kvar idag, och ser hemskt ut :/ ser ut som jag har fått världens fläskläpp på underläppen överläppen ser bara cpad ut ;s

Hoppas att de försvinner tills i morrn så då ska jag te skolan (tror ja?) och sen eventuellt ut på kvällen ett tag.

 

De e enda nackdelen med att ha valp, man kan inte dricka och springa ute halva nätterna längre, men tanke på att jag Vägrar och lämna bort henne för att jag ska kunna va ute och dricka!  nej fyy,

Ah ne jag ska väl klä på mej och gå ute med Maja en sväng. tjaahrå

Av Moa Lindqvist - 27 oktober 2010 16:25

suck



usch den här dan suger verkligen! fyyfan, vill bara gå och lägga mej o dö eller nått. Okej såå hemskt är de väl kanske inte men nästan! Efter skolan iaf så åkte jag och mamma te djuraffären i hallsberg och där mötte ludde oss så han fick träffa maja :) Sen gick vi in och köpte en tröja åt henne för hon fryser ju så mycke :( blev en blå, för den rosa va alldeles för stor ;s meehn de blir bra iaf.


Och angående helgen så vill jag gö nå kul! Jag vill ut och partaja!! funderar på om jag ska tvinga in ludde te stan på fredag (?) så får de bli


Ludervig om du ser de här så ska vi dejta på fredag     

 

Av Moa Lindqvist - 26 oktober 2010 22:17

heey

 

 

Ska precis käka kvällsmat nu, sen ut med maja och sen sova . Är döötrött :o Maja fick vara med mamma och maddis idag när jag va i skolan, de hade gått jätte bra och hon hade lekt jätte mycke med doris, men ändå.. Jösses att jag vart glad när jag kom hem sen! :') Om jag nu är så överbeskyddande med henne hur ska de då bli om jag nån gång får ett riktigt barn `???:O Törs inte ens tänka på de..

 

Ah nä nu ska jag keeka .

Av Moa Lindqvist - 26 oktober 2010 06:13

usch och fyy

 

 

jaa exakt! Jag vene vad som är felet, men nu har lag legat och kräkts sen jag gick upp, men jag ska te skolan iaf! Jag vägrar och ligga hemma, så jäkla tråkigt :o haha(y) ah men de blir säkert  bra. Ska klä på mej nu och packa ner alla böcker.

 

hoppas att de inte är magsjuka.. ;s

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards