mooaass

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 18 februari 2010 22:45

  

Av Moa Lindqvist - 18 februari 2010 20:40


Hallojj


Usch ja orkar igentligen inte blogga :( är hur trött som helst :/

Provet idag på gick inte som jag ville men ändå bättre än vad jag trodde :) Jag tror att de va mest slarv fel, + att jag fick alldeles blackout när jag kom in. Men men, blir väl troligtvis att åka upp på sportlovet igen :) Jag trodde faktist att de skulle kännas värre men faktist så känns de helt okej :) Att jag inte klara de är inget jag skäms över. det finns ju anledningar liksom. Men nästa gång är jag förbered och vet hur de går till:)


Nu blire kvällsmat och sen sussa, för i morrn äre skola (y) sen blire kanske att vara med jenny på kvällen(?) vi får se hure blir va ..


                       

Av Moa Lindqvist - 18 februari 2010 13:01

  

My child arrived just the other day;
He came to the world in the usual way
But there were planes to catch, and bills to pay
He learned to walk while I was away
And he was talking 'fore I knew and as he grew
he said, I'm gonna be like you, dad
You know I'm gonna be like you

And the cat's in the cradle
And the silver spoon
Little boy blue
And the man in the moon.
When you coming home, dad?
I don't know when,
But we'll get together then
You know we'll have a good time then.

Well my son turned ten just the other day
He said thanks for the ball, dad, come on let's play
Can you teach me to throw?
I said, not today I got a lot to do


He said, that's ok
And then he walked away but his smile never dimmed
And he said, I'm gonna be like him, yeah
You know I'm gonna be like him

And the cat's in the cradle
And the silver spoon,
Little boy blue
And the man in the moon.
When you coming home, dad?
I don't know when
But we'll get together then
You know we'll have a good time then

Well, he came from college just the other day
So much like a man I just had to say
Son, I'm proud of you. Can you sit for a while
He shook his head, and he said with a smile
What I'd really like, dad, is to borrow the car keys
See you later, Can I have them please?

And the cat's in the cradle and the silver spoon,
Little boy blue and the man in the moon.
When you coming home, son?
I don't know when,
But we'll get together then, dad.
You know we'll have a good time then.

Well I've long since retired  my son's moved away
I called him up just the other day
I said, I'd like to see you if you don't mind
He said, I'd love to, dad, if I could find the time
You see my new job's a hassle, and the kid's got the flu
But it's sure nice talking to you, dad
It's been sure nice talking to you
And as I hung up the phone, it occurred to me
He'd grown up just like me
My boy was just like me

And the cat's in the cradle and the silver spoon
Little boy blue and the man in the moon
When you coming home, son
I don't know when
But we'll get together then, dad
We're gonna' have a good time then

 

 

Av Moa Lindqvist - 18 februari 2010 12:31

har precis duchat och sminket är på!

Tänkte försöka äta nått förut men de får vänta tills efter att jag har varit i örebro, för nu går de fan inte ;'/

Har kommit fram till att pappa får bjuda på mat i örebro. jag tycker att jag förtjänar de! HAHA..


  

JAG KAN VA SNYGG OM JAG VILL!!! ;)

Av Moa Lindqvist - 18 februari 2010 10:33


vankna vid kvart över 7 i morse och skulle gå upp o sminka mej, men skakade as mycke och börja o må jätte illa,, Kändes typ som att jag skulle spy, så jag ringde mamma och vi bestämde att jag skulle vara hemma idag..


Jag tror att jag mår som jag mår för att jag är så himla nervös. Jag skulle kunna göra vad som helst för att klara "provet" idag, men jag känner på mej att jag inte har pluggat tillräckligt mycke, för jag vet knappt vad jag ska plugga på.. Det står olika i varje bok. Det här är nått som jag har velat ha så himla länge.. Och då menar jag verkligen sen jag va liten. Just därför vet jag inte vad jag gör om jag inte klarar de..Jag lägger mej nog ner och gråter bort hela sportlovet antagligen.

Jag känner mej smutsig och äcklig för jag har legat o svettats hela natten av all nervositet. Igentligen så är de här helt fel tillfälle att göra provet på, för jag vet att jag kommer och må så jävla dåligt om de inte går som jag vill.. Det är så mycke annat just ju som faktist får mej att må dåligt..

Jag och johan kom fram till igår att jag ser de här som  ett "testprov" Och att jag siktar in mej på att klarat nästa gång, eller gången efter de.. Så jag får lära känna frågorna lite och förstår hur det går till.

Nu ska jag ducha och göra mej i ordning för kl 2 hämtar mamma mej..

    

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards