mooaass

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 5 februari 2010 16:13

hallou:)


Har kommit hem ifrån syster nu och även hunnit med o spelat lite crash ;)

Ska strax kleta i andra hårfärgen.. Syster hjälpte mej o ha i den första men de syns knappt att ja har färgat :o Innan dan e slut så har jag säkert hunnit bleka sönder håret 1000000 ggr :/ haha..

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 5 februari 2010 12:28

hallojj


Håller på o gör mej i ordning nu.. Ska strax gå över te syster. Vi ska gå ner på stan o köpa hårfärg o sen färga mitt hår så jag kan börja använda löshåret igen :)

Mowa glaaad ;D

Lina skulel komma senare, typ runt 4 elr nå?

Ah ne nu ska jag fortsätta grejja :)

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 5 februari 2010 10:50

hallou:)


Har precis gått upp ur sängen, har legat o nördat MTV ;D

Nu tänkte ja iaf klä på mej, käka frulle om jag orkar, tvätta håret + löshåret och kanske städa lite?:)

Får se om jag går ner sen och köper hårfärg kanske? vill ju börja använda mitt löshår igen :(

Ah ne nu blire fix!

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 5 februari 2010 09:17

hejhej



Sitter här i min ensamhet och trängs med tvn.. :/ Vi va tvugna o flytta på den igår pga nått? (jag vet inte ens varför?:o ) Så nu står den på mitt databord och trängs med min dator :( Ganska iriterande faktist.. + att jag är sur för att dom gör om på facebook hela jävla tin! Nu har dom gjort de igen ;o Och jag fattar verkligen ingenting:/


Jaha johan åkte då o jobba för typ en kvart sen, och lina kommer väl hit runt 12-13 nångång:)

Får se vad vi hittar på sen .? Nu tänkte jag iaf kolla lite på tv o spela crash, bloggar mer sen:)

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards