mooaass

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 7 februari 2010 21:19

hallou,

Blev inge rikare på bingolotto tyvär! ;) Haha kände mej som en gammal pensionär när jag sat där o kryssa i Bertil 21 osv. xP

Nu sitter jag iaf o glor runt lite på datorn, och tänkte kolla om jag hittar några snygga färgade linser mtf :) Vill ha isblåa eller bruna. Jag har iofs redan isblåa men jag vill ha ännu blåare :) Ah ne men hittar jag några snygga så laddar jag upp bild på dom idag elr i morrn :)

Over and out!

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 7 februari 2010 18:23

halloou


usch vilken seg dag :o ja o johan har typ bara kollat på tv hela dan.. fast iofs de är ganska skönt ibland oxå :)

mamma och melinda kom hit för en stund sen oxå, mamma lämna pengar och kolla hur vi har mublerat om :)


ah ne men de e väl allt som händer typ?

Ska snart käka och sen blire bingolotto ;) fick ju 2 st av johans farmor när jag fyllde i onsdags *tacktack

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 7 februari 2010 09:12

hallou


Kvällen igår va inge vidare kul.. lina låg vid datorn i typ 5 timmar, och jag o johan va typ skit trötta ;o

Ajja lycka till nästa melodifestivad då!?


Hände inte ett jävla skit igår,, shit va trååkigt.


Vakna för en liten stund sen nu da, Johan ligger fortfrande o söver som en gris, haha sööt ;o

Ska väl lägga mej igen o försöka sova en stund till kanske?


Btw btw, har gjort om bloggen igen ;p kan inte bestämma mej för hur jag vill hat, så de kommer nog o bli mycke ändringar nu ;D

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards