mooaass

Alla inlägg under juni 2011

Av Moa Lindqvist - 30 juni 2011 08:30

Upp o hoppa!


Ohja, är uppe tidigt fastän jag är ledig i dag :)

åker till La Tivedia idag igen o släpper hundarna samt hjälper Ludde o måla.

uuuh ruuligt :D

Ska väl fixa de sista nu innan vi åker. Pusss

Av Moa Lindqvist - 30 juni 2011 08:30

Upp o hoppa!


Ohja, är uppe tidigt fastän jag är ledig i dag :)

åker till La Tivedia idag igen o släpper hundarna samt hjälper Ludde o måla.

uuuh ruuligt :D

Ska väl fixa de sista nu innan vi åker. Pusss

Av Moa Lindqvist - 29 juni 2011 21:13

Ledig dag


Pappa tyckte faktist synd om mig igår så han ringde o

sa att jag fick vara hemma idag , så att jag inte skulle bränna mig mer i ansiktet. Har till o med fått som brännblåsor i ansiktet :'/

Prata med han nyss iaf, o de blri inge jobb i morrn heller,

men troligtvis på fredag .


Anyway , så va ja uppe hos systeryster och hennes sambo

+ Emil, och Melinda i morse o sa hejdå,

dom åkte ju nämligen te Småland idag och ska stanna där i 10 dar,.

Sen blev de att vara med Emelie en stund,

hem o käkade lite, och sen sjussa Mamma upp mej te Tiveden,

så va där en stund o släppte hundarna.

Och nu på kvällen så har ja o Johan fixat i ordning på våran balkong.

Blev så fint så :) Och nu så sitter ja o väntar på mat,

sen kommer nog Sandra hit på en röka :)

Pusss

 

 

Av Moa Lindqvist - 28 juni 2011 23:00

Och sist ut:


Oj, blev faktist en del inlägg idag :D *klapp på huvet Moa*.

Nu tänkte jag iaf avsluta dagnen med att käka lite vattenmelon,

ta en kvällsrök och sen krypa ner i sängen o sova :)

ahjuste.. Ska börja med att plåstra om mej själv först..

 


Lyckades slinat med rakhyveln nyss när jag stog i duschen ;/

 Lite svullet elr vad ??;s

Av Moa Lindqvist - 28 juni 2011 22:59

Snyggaste brännan ever..!


Har lyckats få snyggaste brännan ever alltså! Haha usch!


         

Av Moa Lindqvist - 28 juni 2011 22:52

Pusst!


Är verkligen helt slut! Fattar inte att man kan kan bli

så trött utav o stå o sortera kräftor i typ 6 timmar (!?)

Va iaf duktig o tog med mej kameran o tog lite kort.

Och av någon konstig anledning så blev det mest på fiskmåsarna ?

haha, jaa typ så :)  Här kommer iaf en liten bildbomb

(höll på o skriva : här kommer iaf en liten fiskmås, haha xD)

 

                                                                             

Av Moa Lindqvist - 28 juni 2011 21:41

 


Nån som skulle kunna vara intresserad av att köpa mitt Tattoo kit?

Har använt lite av vissa färger, samt ett par nålar (finns ca 35 st kvar),

 men har ist köpt till vaselin, en alround maskin, kabelplast, stencil gel och stencilpapper Adda msn mooaass@hotmail.se isf. 

Av Moa Lindqvist - 28 juni 2011 06:38

God Morgon! (=


Sitter o väntar på att klockan ska bli sju,

för då ska jag möta upp systeryster här utanför sen

kommer pappa o hämtar oss för då blire jobb.

Tar med mig systemkameran idag o fotar lite.

Slänger upp bilderna sen ikväll (= Seeya later!

Pöss!


 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards