mooaass

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 16 februari 2010 21:23

         


    aaw :')  


Halloou.

Jahapp har precis tjötat lite med mamma i telefon, och nu sitter jag och lyssnar på musik. Va borta vid netto förut en sväng, trodde fan jag skulle dö på vägen dit :o usch, det är hemskt o gå långt när man är förkyld och har ont i halsen ;/

Va nere och bytte bhn jag köpte igår oxå. Vart lite sur för dom har inte kupor över B på letex ;/ Blir att åka te Mega/maxi nästa gång jag får pengar. Och då tänker alla hmm köper hon kläder på maxi/mega? nej bara bh:ar. Dom har faktist super sköna bh:ar på båda maxi oxh mega, tro de eller ej;)

Så nu vet alla vart jag köper såna oxå ;) Haha, mjaah ..

Blir att vara hemma i morrn med. Just med tanke på att jag har så ont i halsen..

jag har ju redan förklarat varför jag jämt är sjuk , de gjorde jag redan när jag skaffade min blogg så då behöver ni inte oroa er om de;)

Blir iaf att gå på torsdag, ska ju ändå tvinga mej iväg te örebro på eftermiddan så då kan jag lika gärna gå te skolan. (om inte halsen blir värre vill säga)

Börjar bli äckligt nervös inför "provet" jag ska göra då :o . Menne jag försöker o se de som ett "testprov" så behöver jag ju inte deppa sönder om jag failar ;P men de hoppas vi inte på;)


Nu tänkte ja dårå försöka övertala juhän att jaf ska få klippa honom ;P Han ser ut som ett troll:') haha. over and out!             


Tror att dom flesta förstår vad de e för "prov"  jag ska göra ;)  

  

Av Moa Lindqvist - 16 februari 2010 13:17

hallååh


blev att vara hemma från skolan idag.. Vakna upp och va genomförkyld och alldeles jätte ont i halsen :/ huua. gör så ont så i morse när jag hosta så börja jag fan o tjuta ;o haha..

usch.! Blir att ta de lungt idag o hoppas på att jag mår någelunda bättre i morrn , isf blire skolan.                   


Förövrigt så är jag jätte nervös inför "provet"  jag ska gö.. tänk om jag inte klarar de ;o :(


                           


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards