mooaass

Alla inlägg under januari 2010

Av Moa Lindqvist - 31 januari 2010 21:28

halloou ;)


Sitter o nördar farmville nu, och har precis lyckats slita mej ifrån tv där jag satt o nörda crash ist ;) haha jösses.. Jag har börjat bli helt beroende av skiten :o inte bra, inte bra..

Menne whatevah, man lever bara en gång, och då tycker jag att man ska passa på o spela (y) (a)


Ah ne vi ska väl typ snart lägga oss? skoola i morrn igen :/ känns väl inge vidare kul, menmen..!

Gonatt

//MoaLindqvistY

 

  

Av Moa Lindqvist - 31 januari 2010 16:23

heey sötnosar:)


Sitter o försöker få tag på mamma. Måste veta om hon eller jag ska gå iväg o beställa tårta i morrn? Helst så skulle ju jag gö de, med tanke på att de e jag som fyller, men jag hatar o göra sånt :l  Att handla på ica o så går bra, men såna där mer komplicerade saker gör jag inte ;) haha..


Ah jag hann inte blogga någe igår, sorry! Lina sov ju här, och melinda kom hit vid 1 o då gick vi iväg o käka mat hos johans faster. Sen blev det att färga håret på henne, och efter mycke om och men så fixa jag sjuss te lina hem. Så typ en stund efter att hon hade åkt så åkte jag och melinda hem te jonas :) Ingen kommentar om de..

De va iaf kul o träffa jonas, för nu för ovanlighetens skull så hade jag inte pratat med honom på nästan en vecka :o Det känns konstigt :/


I fredas då.. Lina råka titta lite för djupt i glaset, så de sluta med att hon satt bakom grillen o spydde som en gris medans jag va där inne med john och johan. Sen iaf så tvinga jag henne att å en sväng så hon nyktra till, och på vägen hem sen så träffa vi på mamma. Haha de va kul ;) Sen iaf så kom vi hem, och jag o johan vart osams så in i helvete :O usch.. Efter mycke skrik o tårar så vart vi väl någelunda sams sen när lina hade däckat..

menmen de blev iaf att sova runt halv 3 eller nå.


De va typ allt som hände i fredas när vi skulle ha firat mejj ;P

Ärligt talat så göre inge för de hade säkert slutat ännu värre så..


Och idag då, mamma kom o hämta mej lite innan 10 typ. Blev att fara ner på kursen, som va fett jobbigt kan ja lova! Sitta helt still o lyssna på hon som prata i 3 timmar .. huuaaa..

ah men nu får jag iaf snart börja övningsköra :) väntar bara på att Vi ska få hem körkortstillståndet , och papprerna om att vi har varit på kursen och blivit "utbildade"

sen äre ba o köra :)

Och för hoppningsvis så kommer körkortstillståndet i veckan, och då kan jag troligtvis skriav upp i veckan :D efter onsdag iaf :)

Ah ne men de e typ allt som har hänt i helgen.. Nu blire käk sen dusch!

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 29 januari 2010 20:09

hejhej


Blev ingen utgång med sandra idag av nån anledning? Jag fatta knappt själv så ;P haha(y)


Blir iaf att vara med lina ist ;D


just drf tänker jag inte sitta här o dega hela kvällen, så vi hörs i mörrn :)<3

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 28 januari 2010 23:42

Åh min dag/kväll är räddad! Lina ska med te örebro i morrn. JAG LÄNGTAR SÖNDER! För dom som har missat så ska jag, linus, lina och sandra ut och fira mejj :D woho typ ;P


Jaja, jag orkar eriöst inet berätta allt som har hänt idag :o jag och johan har bråkat satan.. men jag tror att de mesta är löst nu? :)

aja nu ska bara juhän komma hem med mina cigg sen blire sängen ;)

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 28 januari 2010 15:32

hejhej


sitter o pratar med linna, vet knappt vad hon pratar om, Men andra ord hon pratar vääldigt mycke ;o haha (y)

har iaf suttit nu i typ 2 timmar och gjort om massa bilder :O massa jobbigt:/ nu sitter jag iaf o väntar på att johan ska komma hem,, jag vill ha mat, har typ inte käkat nått idag för vi har typ ingen mat hemma :/

aja ska vänta vidare nue..

//MoaLindqvistY

  

haha, bilden är skapligt oreriös xD

Av Moa Lindqvist - 28 januari 2010 13:18

hejsan:)


Satan så trött jag är ;o Sitter o Kollar på heartbreak hotel nue :)jösses asså?:o


Av Moa Lindqvist - 27 januari 2010 22:39

hitta lite gamla bilder :)


Se o njut ;)


Storebror- Haha kolla va liten ;)


  

jag och lillasyster :)


    Jag i 6an ;) 



Morfars begravning :(

   jag och knutsson i 6:an :)

 

Jag och bror,. Det va på den tiden pottfrilla va inne ;)



  

Jag i 7:an :)


  

Sommarlovet mellan 6.an och 7:an :D  

Av Moa Lindqvist - 27 januari 2010 20:28

hallu sötnowsar ;)


Kom precis hem. Har varit nere på teorikursen. Bara en dag kvar nu, och jävlar va skönt! ;P

Blir så långtråkigt o sitta still så länge :o


Höll iaf på o dö när jag skulle gå hem. För de första så äre typ en halvmeter snö ute och jag är dyngförkuld så de blir liiite jobbigt o gå i. Och för de andra så snöade de nått fruktansvärt, och för de tredje så va de nån helskum bil som åkte efter mej :o usch :O


Nu blire iaf att göra nått o köka, andra avenyn och sen söva ! :)

//MoaLindqvistY

  

haha xD


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards