mooaass

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Moa Lindqvist - 20 januari 2010 22:10

                                Jag Bestämmer!


               




                       Westlife! åh jag tröttnar aldrig på dom.!



                                  

                         Låga söta Uggs Visst är dom underbara :')


    

 Skönheten själv eller? Finare än så får man leta efter :')   Beroendeframkallande..

     

 Hur kan man inte älska en svart volvo 740 a traktor med vinge?? :')



 

En ful äcklig Duett :O Förstår inte hur folk kan sitta o köra omkring i såna?  Ser ut som skalbaggar..


    

Det borde va förbjudet o använda såna här, Iaf te leggins. Det är nog fan de fulaste som finns. Asså att gå i leggins o foppa tofflor. Usch!!!


 

Saab förstår jag inet heller hur fan folk kan sitta o köra omkring i ?

jag menar det räcker väl med att bara titta på dom så vill man ju bara spy.. eller de kanske bara är jag ?? ;) haha(y)


----------------------------

Äckliga 35 åringar som sitter och runkar i camen :O Asså hur sjuk i huvet är man inte om man sitter och runkar i cam när man är 35 år och tjejerna 16-17? Tror dom att de är nån som vill ha dom eller?

Senast i Fredags så drev jag och sandra med nån snubbe som hade på msn som ville ha trekant med oss. Desperat om han nu inte kan få nån i sin egen ålder?:o

Jag printa när han satt med pillevippen i vädret endast för o göra nått elakt med bilden, men jag är inte så desperat att förstöra andras liv, såå ja ni ser jag kan va snäll ibland ;) Och desutom så skulle jag aldrig få för mej att lägga upp en bild på bloggen med en 35 år gammal gubbe med kuken hängandes mellan benen :'''/

  


Solpuder, Asså gå runt o se ut som en neger eller? :o Nejj tack!

Ingen mer kommentar.. ;)  


Av Moa Lindqvist - 20 januari 2010 20:45

 

 

Ist för "hiss och diss" (som många andra tråkiga människor har på sina bloggar ;)) Så tänkte jag börja med nått helt nytt här. Moa bestämmer hetere.. Alltså Jag bestämmer vad som är snyggt osv . Haha ;) Lägger upp de senare, Så håll ögona öppna ;D

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 20 januari 2010 19:25

Hej!! jag är hos Moa idag.Vi har varit nere på stan och kollat lite.Hitta inte nåt speciellt........ Lina va här idag okså...Jag gick hit efter skolan skolan va inte direkt den bästa dan  



                                          //MelindaLindqvist

  


Haha lillasyster har gästbloggat ;) det suger visst o vara hos oss xP

Av Moa Lindqvist - 20 januari 2010 14:52

hejsan

 

Va hos doktorn i morse då.. Så nu blire att käka pencilin i 10 dagar :/

Jaja får hoppas att de blir bätter av de iaf. Lina kom hit när hon hade slutat , och även melinda, och johan kom hem nys typ :) . Melinda käkar pizza, lina spelar Gh och johan sitter vi datorn :)

Får se vad som händer sen,.. Måste iaf gå ner te brittas innan dom stänger och byta pudret som jag köpte igår.

huua...

Ah ne jag ska sociala lite nu

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards