mooaass

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Moa Lindqvist - 23 januari 2010 15:06

hejsan


sorry för dålig uppdatering igår och idag. Har inet mått så vidare bra :/

Näsan rinner och jag har ont i huvet (y) igår va jag iaf med sandra och linus. dom va barnvakt te nasse och emil :)  de va trevligt, sen efter ett tag så kom även johan bort:) gick iaf hem runt 1 nån gång , och käka lite som somna jag på direkten typ :o


Idag då: gick upp vid 9, (kunde inte sova :o ) väkte johan vid 10 typ, prata lite med mamma, han gick ner o handla och hämta ut ett paket. Och nu har vi typ nyss käkat och spelat lite på hans nya wii :)


Har ju typ inga spel till, så jag tänkte fråga jonas lite snällt sen om han kan fixa nått.? ja de löser sej. Nu ska ja iaf lägga mej en stund, och hoppas på att jag mår bättre sen.

//MoaLindqvistY

 

  

Av Moa Lindqvist - 23 januari 2010 10:19

Du får inte försvinna, lova mej de!? Du är min bästa vän, min bror.. Det är dej jag går till när jag mår dåligt, för det är du som har alla svar. Flyttar du eller försvinner så följer jag med dej. Du går ingenstans utan mej!! För familjen håller ihop, jag vet de. Det är du som har sagt de. Man ska finnas där och ställa upp för varann. Jag gör de jonas! Jag finns!

Jag kommer inte alltid med dom bästa svaren, men jag gör så gott jag kan.

Mamma säger att man ska vara rädd om sina vänner,. Jag har förstått de nu.. Vänner är som porslins dockor. Man måste ta hand om dom, skydda dom. Gör man inte det så går dom sönder och går nästan aldrig o laga. Så den dan min porslins docka faller ifrån hyllan, så tänker jag stå där berädd. Jag tar i mot och jag lagar den om den går sönder.. För säkerhets skull så ska jag lägga några kuddar under så att den landar mjukt ifall den faller och jag inte hinner ta i mot.

Förstår du de!!?? Jag lagar dej när du är trasig!!!

du är våran porslins docka vännen<3

Du förstår inte hur arg jag är på dej just nu, Jag är arg för att du är trasig. Jag är arg för att jag inte får laga dej..

Kommer du ihåg när jag fick följa med dej te elmia för första gången? Du va så glad då, och jag va så impad över din bil. den röda volvon du vet? Då började vi bli vänner på riktigt,. Jag skiter i vad andra tycker, för de e så de ska va. Du o jag vännen<3

 

Jag är antagligen för feg för o säga de till dej personligen, förlåt..

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards