mooaass

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Moa Lindqvist - 9 januari 2010 22:30

hallooou


Sitter o pratar med linna, vi planerar min födelsedag:)

Och samtidigt så sitter en viss person o gnäller på msn över att jag kollar hennes bdb, HAHA xD jag slutar aldrig o förvånas över folk häromkring asså.

Jaja nog om de, jag johan o melinda gick iaf upp te storasyster o typ spela spel o kolla på tv:) melinda åkte hem runt nio o då gick vi hem o nu sitter jag här o ska snart sova tänkte jag .

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 9 januari 2010 17:42

hejhejY

usch har specis diskat o lagat mat .. men de måste väl göras de oxå.

melinda övertalade mej förut att ställa mej o göra lasagne te henne så vi åkte med sonny och maddis te Netto o handla grejer till de och lite godis :)


Och johan har inte kommit hem än. Han sa igår , han ba: jag ska åka te mamma en liten stund i morron, och sen  jag vill vara med dej älsling.

Men ja vene "en liten stund" för honom kanske är 6 timmar ??:o, för de e så länge han har varit borta nu, och de blir antagligen ett par till. Och jag tänker fan inte sitta uppe halva natten för o umgås med honom sen när han kommer hem :o

Mej spelar de ingen roll för jag tycker bara att de skönt o vara själv, men då behöver han ju inte gå o snacka en massa innan ?:o :/ men jaja , hans problem inte mina!



Nu sitter va iaf jag o melinda o väntar på mat. Båda är skit hungriga o jag har typ inte ätit nått idag :/


//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 9 januari 2010 15:36

hejhej


Sitter hos storasyster nu, och funderar på o gå hem igen. Melinda är här oxå. ´

Jag skulle göra mej i ordning förut så hon gick upp hit under tiden. Vi ska la snärt iväg o handla tror jah?. jaja de ordnar sej.

//MoaLindqvistY

 

  

Av Moa Lindqvist - 9 januari 2010 12:21

hejhej:)


Vakna vid 10 i morse av att johans mamma ringde o sa att han skulle ducha. HAHA!! xD, så jävla kul lät de, så när han kommer hem ska jag mobba sönder honom för de ;)

Han mormor fyllde visst år så han åkte dit vid typ 11, så jag har lägenheter för mej själv hela dan, yesyes!

Och nu typ så sitter jag o väntar på att melinda ska komma, hon ringde o sa att mammas bil inte starta förut så nu väntar dom på att pappa ska komma hem så får han köra in henne. Får se vad vi hittar på sen. Jag har iaf planerat att de ska bli en sån där mysig systeryster dag idag, Bara hon o jag och ingen johan som slåss om mej.;P haha jag hamnar verkligen i kläm när båda är här, för melinda vill leka/hålla på med mitt smink och johan vill typ bara ligga o mysa framför tvn. Och nu känner jag att de va alldeles för länge sen som de bara va hon och jag som umgicks så vi passar på idag. :)

Nu blire duchen och fix, !:)

//MoaLindqvistY

 

  

Av Moa Lindqvist - 9 januari 2010 00:54

hejhej:)


Har precis kommit hem nurå.

Hade så jävla tråkigt förut , o så ringde madde och ville att jag skulle komma bort te dom, så de blev att gå dit :) va där i nån timma eller nått, sen vid halv 1 så kom john o hämta mej . Tack! Vet inte hur jag hade kommit hem annars för jag har ju typ ingen jacka och de e närmare 27 - grader här :/ INTE NICE!!!

Menmen nu håller jag iaf på o ska koka makaroner för jag/vi ska käka och sen blire sängen :) gonatt<3

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards