mooaass

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Moa Lindqvist - 4 januari 2010 23:51

200ade inlägget!:)

 

Då har jag ändå bara skrivit sen den 17 september :o haha de måste betyda att jag bloggar ganska mycke(a)

Har iaf nytt varit ute o samtalat lite med Jonas, trevligttrevligt :)

Vi kom fram te att de finns ta mej fan idioter överallt. Iaf näre gäller askersund :o

Och att typ alla är idioter förutom oss, men så säger juu typ alla, eller äre bara vi som är egotrippade?? haha!xD

Nu ska jag iaf bädda ner mej i sängen o kolla grey´s anatomy o svulla chips :) seeeeya

//MoaLindqvistY

 

  

Ignorera näsan som ser extreeemt stor ut. Riktigt såå stor är den inte i verkligheten . haha ;)

Av Moa Lindqvist - 4 januari 2010 17:51

 


Bilderna är från Elmia 2009.. jag och johan va där med jonas och mattias.  Dock har jag tagit dom från nätet för mina ligger på johans dator.    

Av Moa Lindqvist - 4 januari 2010 17:39

halloou


Har precis käkat,, Och nu har jag bestämt att jag johan o melinda ska spela fia med knuff, Mohaha. Det är faktist kul:O speciellt om jag vinner ;) haha ..

Sen blire att måla lite.

Jag har kommit fram te vad jag ska göra när jag slutar 9an ,

Ska försöka komma in på fordon i örebro och sen gå o bli motiv lackerare . Kommer jag inte in där så blire i hallsberg, och då vill jag vi lastbilsmekaniker :)

Inte för att min bror är de, utan de här har jag valt själv.

Iaf så vid sidan av de så ska jag försöka utbilda mej till tatuerare:) Pierca kan jag redan så de behövs inte ;) haha. Neh men jag kan ju faktist måla någelunda o de e ju alltid ett + om man vill bli tatuerare ;P hah

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 4 januari 2010 15:41

hejhej


Sitter o pratar med jonas:) Melinda och johan kom precis hem oxå,. Johan hade köpt med en liten present åt mej (a) bild kommer!.


Ska typ göra mat nu, skriver mer senare !


//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 4 januari 2010 11:42

gomorron!


Vakna vid 8 förut utav att jag hade jätte ont i munnen :S hela kinden hade svullnat upp och jag kunde inte gapa eller nått för att de gjorde så ont :/

Nu har svullnaden gått ner lite men de gör fortfarande skit ont!

Menmen, de går väl över nån gång!

Nu liggen iaf jag och johan vid varsin dator, o jag ska strax klä på mej o käka frukost. Melinda kommer hit sen,.

//MoaLindqvist Y

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards