mooaass

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Moa Lindqvist - 14 januari 2010 20:03

hejhej

 

sitter o lyssnar på musik och har nyss käkat typ:)

Skolan idag då va helt okejj:) sista lektionen va hemkunskap typ och då skulle alla göra tacopaj men varken jag elr lina ville ha de så hon gjorde kladdkaka och jag gjorde rulltårta .

Sen iaf så gick vi te tullplan o vänta på mamma, och under tiden så kom ludde som skulle åka taxin hem men stackarn missa den, haha (y) Så han följde med mamma mej o lina te hallsberg. Ah iaf när vi kom fram så vänta lina o ludde i bilen medans mamma o jag gick in o fixa ID kort, och prata med polisen som va där. mamma o han känner varann :) Han va snäll som satan , Första polisen som jag faktist tycker bra om! (YYYY) ah jag tog iaf kort där inne , och de blev förjävligt!! Dom ända som får se de är fan snuten om dom skulle stoppa mej när jag väl har fått traktorkortet ;) Haha då fattar ni att de blev riktigt illa! sen när vi hde pratat färdigt så åkte vi o lämna lina hemma hos henne, och sen åkte vi in te stan, där jag och ludde handla på netto, haha de va kul ;) Sen gick vi bort te hans pappa som stod o prata med min mammut:) Sen blev de ica och sen hem , käka o nu sitter jag här :)

Tänkte strax sätta igång med löshåret :) ska försöka fixa i ordning de nu så jag kan börja använta de igen :) mohaha (a)

skriver sen näre e färdigt :)

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards