mooaass

Alla inlägg under september 2009

Av Moa Lindqvist - 28 september 2009 10:01

halloou, 

Sitter i skolan och har svengelska, eeja, kul o så xD

idag iaf så blire hem te mamma o köra igen :) Jag är king påt:D

 

'skriver mer sen

 

pössva *

 

 

  


älsklingar!<3

Av Moa Lindqvist - 28 september 2009 10:01

halloou, 

Sitter i skolan och har svengelska, eeja, kul o så xD

idag iaf så blire hem te mamma o köra igen :) Jag är king påt:D

 

'skriver mer sen

 

pössva *

 

 

  


älsklingar!<3

Av Moa Lindqvist - 27 september 2009 20:54

tjännare:)



ujjujj fullt upp hela veckan så har inte haft tid o blogga;s I fredas va jag hemma hos mamma en sväng sen blev de ut till tiveden, o sussa där:) trevligttrevligt, där på kvällen hade jag ludde o johan rejs mitt ute i skogen typ xD, jag o johan på fyrhjulingen och ludde på moppen ;p hah kul som fan!:) Iaf sen så sov vi i lise-lotts o deras husvagn , myys :) och iaf sen på lördan så höll vi på med veden hela dan , sen hem te mamma igen. Och sen på kvällen där så kom Linus o hämta mej så åkte vi o fixa en grej sen handla och sen mamma igen. Blev att spela lite bingolotto (vi är faktist tuffa som gör de :o xD) sen hem te jonas, va där till typ halv 3 på natten, sen blev de hem och sova i våran efterlängtade säng!.. :) Idag söndag , vakna nån gång runt halv 12, sen blev de att käka pizza och sen hem te mamma, och bort o tömköra Orra och dustin, sen hem Och wohoo jag fick köra bil!!:D pappas King cab, fett bra gick de :) ska eventuellt hem o köra lite i morrn igen :) FAN I HELVETE VA BRA DET GICK!!!!!. De va de om de, nu ska jag fortsätta o titta på när johan städar ;) pössssva*



  

Av Moa Lindqvist - 23 september 2009 20:38

tjenna :)

har inte riktigt hunnit med o blogga , menmen:) Idag har vi iaf varit i tiveden och grejjat med ved, eller ja johan gjorde de, jag har mest suttit inne o läst körkortsboken :) pluggapluggaplugga typ ;s jaja måste göras ändå om ja ska fixat. Iaf så va robin nyss här, kuligt värre.., eeja de va de om de:)

pussva *


Sista veckan i oktober ska jag skriva/köra upp, och i morrn så ska mamma ringa o fixa dispens (stavas??) åt mej, wohoo pepp!!!




  

Av Moa Lindqvist - 21 september 2009 15:00

 

      



JAG ÄLSKAR ER!!!<3<3<3

Av Moa Lindqvist - 21 september 2009 14:48

halloou:)


Jahapp måndag idag då. va hos tandläkaren i morse, skulle igentligen ha gått till skolan, men hade fan ont överallt så de blev inte så;s jaa helgen har tillbringats hos johans pappa (tiveden)  och hemma hos mej :) I lördags blev de att köra ved hela dan, sen hem te mej, och igår blev de att åka upp dit igen, blev inte så mkt gjort men men :) vart anfallen utav luddes jävla tuppjävel :O xD hah. jag har varit skit duktig dom senaste dagarna, har kört traktor, kört fyrhjuling,(höll på o vurpa;/) och klyvt ved :)  jahapp de va de om de :), nu ska ja grejja lite ,


Pussva;)





Av Moa Lindqvist - 20 september 2009 15:17

Hallojj,:) hinner inte skriva så mkt nu, ska hjälpa mamma o bära kräftor, sen ska vi te tiveden :) herrå


skriver mer ikv

Av Moa Lindqvist - 19 september 2009 19:59

Hejj,!

vakna i morse vid 9 nån gång, gick upp och packade grejer, sen åkte vi te johans pappa, har hjälpt till med ved och så:) JAG HAR KÖRT TRAKTOR IDAG!!!!:D:D:D bravo moa!(y) Iaf sen nån gång vid halv 8 så åkte vi hem te mamma så nu sitter jag här :) blev lite ändrade planer igår , så vi vart kvar i stan. tjaffs o bråk som vanligt när johan inte kan hålla fingrarna i styr på fyllan, säger bara de.. MOGET!!  jaja whatever I don't care anymore;) (stavas?)

Menmen orkar inte skriva mer, pusspåreva;)

 

-Fortsätt du bara, du kommer ändå aldrig att kunna knäcka mej, Fortsätt du bara, sup bäst fan du vill!

 

  




SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards