mooaass

Alla inlägg under februari 2010

Av Moa Lindqvist - 28 februari 2010 23:35

Vem kan det vara???   


        

Av Moa Lindqvist - 28 februari 2010 23:27

jag är fruktansvärt glad över att du va där igår, jag behövde dej fastän du va cp full. Jag vet att du inte menar vad du säger och att det bara är fyllesnack, men jag tror att jag behövde höra dej säga det här är min lillasyster, jag älskar henne. Som sagt så vet jag att du inte menar vad du sa men det kändes faktist som att du brydde dej om mej just då.. synd att du bara är sån när du är full då.

 

Jag hatar dej , men jag älskar dej ändå för du är faktist min bror..

 

Och jag vet att du antagligen inte kommer att läsa de här, menjag vill ändå säga tack. Tack för att du va där<3

 

  

Av Moa Lindqvist - 28 februari 2010 23:10

     halloou

 

Jösses vi va i hällabrottet igår , där blev de massa bråk. Min riktiga bror rök bla ihop med en , men han hade antagligen gjort sej förtjänt utav de .. Han den andra alltså ;)

Vilket gjorde mej ännu mer förbannad osv..

Sen så "prata" jag med tjejen som har förstört delar av mitt liv typ.. Eller prata o prata jag skek mest, och pirren vart fly förbannad på na.

just ja sandra och pirren bråka oxå, och de har jag ingen kommentar på! haha..

Ne men kvällen av väl ganska kul ändå, fastän de va bråk och vi aldrig gick in.

Haha de va en stackars tjej där, jösses asså. Hon stog och snacka med sin kompis om att hon skulle spöa mej men kunde inte gå fram sj utan va tvungen o ha med sej sin kompis, men dom fick helt plötsligt vääldigt brottom därifrån ;) haha, jaa de e inte lätt alltid ..;)

 

Jag tänker inte skriva några namn här för då får jag väl antagligen en anmälan på mej eller nå xD men dom som va där vet vilka de handlar om, och jag hoppas för deras bästa att dom lägger ner de här nu. jag har väldigt mycke blandade känslor efter igår, just för att bråken va personiga. En utav tjejerna har faktist gjort så att jag inte kan sova sj längre, och johan har fått en stämpel.. En stämpel som aldrig kommer att kunna ta bort. Den kanske bleknar efter ett tag men den finns ändå där..  Vi sitter på faktan, du går bara efter vad din "kompis"

 säger. Synd...

 

 

    

  

Av Moa Lindqvist - 27 februari 2010 15:54

de här kommer bli nånting stort.. tråkigt anser jag, för du är inte sån här igentligen. Men visst, sköt du ditt så sköter jag mitt gumman ;)

seeeeya

Av Moa Lindqvist - 27 februari 2010 14:06

      hejhej:)

 

Kvällen/natten igår va toppen! Vi gjorde väl kanske inte så värst mycke men de va kul iaf. Man måste faktist inte supa på fredagkvällar för att ha kul ..

Jonas kom hit och kolla på råttorna vid 10 sen åkte vi upp te peter och madde en snabbis, sen hem o hämta en sak, sen åkte vi te rönneshytta och träffa lina, sen vidare te örebro där vi va ett tag, stod vid messan o tjöta i telefon, och åkte runt och ragga tjejer åt jonas. (lycka till föresten för hon verkar vara urgullig :) ) Nu ska karl fan hitta en bra tjej har jag bestämt ! :D sen iaf så åkte vi te kumla och där jonas skulle prata med nån dieselfredrik , haha.. sen blev de vidare te åsbro och ta kiss och rök paus. Mitt hår börja typ o brinna där ;'o fast de syns inte nu tack gode gud! sen åkte vi vidare te rönnerhytta igen och va där en liten stund, sen handla vi på sleven en åkte vi hem! :) Kom hem runt 3 morse och somna runt halv 5 ;P

 

Idag då: vakna vid halv 12, sen satte jag mej här och kolla lite. Fixade te råttburen oxå så nu är den alldeles jätte fin :) aaaaw bebisar Y Sen blev de att gå ner o handla lite mat, så nu sitter jag här och äter chilinötter och  johan håller på o ska fixa potatis så ska jag göra potatis soppa, mumma(y)

Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Blir melodifestivalen och mys iaf, Sen får vi se vad som händer, de slutar ju vid 10 och då är ju klockan bara barnet ;) haha..

 

        

  

 

 

Sötnosar!

 

  

Av Moa Lindqvist - 27 februari 2010 12:13

Aaaaaw, titta vad jag har köpt :') åh visst är dom underbara :') Den svarta heter uffe och den grå/vita heter skurt .. Mina älsklingar!


        

Av Moa Lindqvist - 26 februari 2010 00:06


Everybodys looking for love. Oh. Oh.

Everybodys looking for love. Oh. Oh.

Aint that the reason youre at this club. Oh. Oh.

You aint gonna find a dance with him. No. Oh.

Got a better solution for you girl. Oh. Oh.

Just stay with me now. Say the word and well go.

Ill be your teacher. Ill show you the ropes.

Youll see a side of love you've never known.

I can see it going down, going down.

In my head, I see you all over me.

In my head, you fulfill my fantasy.

Youll be screaming no.

In my head, its going down.

In my head, its going down.

In my head. Yeah. In my head. Oh yeah.

Some dudes know all the right things to say.

When it comes down to it, its just a game.

Instead of talking let me demonstrate. Yeah.

Get down to business lets skip foreplay.

Just leave with me now. Say the word and well go.

Ill be your teacher. Ill show you the ropes.

You'll see a side of love you've never known.

I can see it going down, going down.

In my head, I see you all over me.

In my head, you fulfill my fantasy.

Youll be screaming no.

In my head, its going down.

In my head, its going down.

In my head.

Break it down. Ay-oh. Come on. Ay-oh. Ay-oh.

You singing to me baby in my head right now. Ay-oh. Ay-oh. Come on.

Shell be screaming out when it all goes down.

Just leave with me now. Say the word and well go. We can go.

Ill be your teacher. Ill show you the ropes.

Youll see a side of love youve never known.

I can see it going down, going down.

In my head, I see you all over me.

In my head, you fulfill my fantasy.

Youll be screaming no.

In my head, its going down.

In my head, its going down.

In my head, I see you all over me.

In my head, you fulfill my fantasy.

Youll be screaming more.

In my head, its going down.

In my head, its going down.

In my head.

Av Moa Lindqvist - 25 februari 2010 23:52

hallooou

 

Kommit hem från örebro nuuda:) han även hunnit med att göra mat och ätit lite :)

Köpte: 2 brottar linnen (svart och vitt)  ett halsband, örhängen, rosa jätte söt tvål, 3 ljus, 2 grejer man har under tallriken, 3 glas, 3 par leggins, sminkborttagnings svampar, strumpor ett lysande snoppsugrör och 2 piercingar. En labrett te johan, och en ring te mej, guuu va snygg den är!! alldeles baby rosa  :') tyvär så ligger dom kvar i jonas bil :( Får dom i morrn ..

 

Och i morrn da så vet jag inte riktigt vad som händer?? Kanske blir att fara till örebro en sväng på kvällen? Får se hur de blir :) Nackdelen är väl den att det antagligen kommer att bli sent, och jag har sovit jätte dåligt hela lovet, vilket gör att jag blir grinig för ingenting så jag är nog inge vidare bra sällskap just nu :/ De gick bra idag iaf som tur är!

 Nu tänker jag faktist lägga mej så gonatt<3

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards