mooaass

Alla inlägg under augusti 2010

Av Moa Lindqvist - 30 augusti 2010 21:29

heeey :)

 

 

Johan är på ica nu och köper cola åt mej :) Han ska ju nämligen åka te bålänge och jobba i morrn och kommer hem på onsdag ;/ Så jag ska med andra ord sova själv i lägenheten för första ggn sen vi flytta in .. :( Det känns hemskt, men jag överlever nog.. därför behöver jag cola.. haha

Av Moa Lindqvist - 29 augusti 2010 20:34

Mosters Guld! Y

 

 

                

 

  

Av Moa Lindqvist - 29 augusti 2010 13:01

Hann filma lite igår oxå :)


Av Moa Lindqvist - 29 augusti 2010 12:58


Gjordes igår:


      

Av Moa Lindqvist - 29 augusti 2010 12:47

tjeeh,

 

igår blev de att åka te skövde på matfestivalen med jonas :) Kul som satan va de men de va svin kallt :O Åkte strax efter 8 och va hemma 20 över 1 typ.

 

Och så ringde mamma vid kvart i 5 i morse, men jag låg och sov så johan svara. Hon sa att maddis och sonny har fått deras bebis nu :) De vart en emil, :D synd tycker jag iaf att de inte vart en hanna ;P haha (a) Dom skulle få åka hem ikväll trodde dom, så i morrn när jag kommer hem ifrån skolan i mörrn ska jag tjöta på dom så jag får komma upp dit och ta massa kort (a) massa glad är jag :)

 

Här kommer iaf lite bilder från igår :)

 

                      

 

 

Av Moa Lindqvist - 28 augusti 2010 14:57

hejsan :)

 

vakna i morse vid halv 9 av att johans farbror ringde, och de lät verkligen i hela jävla lägenheten när dom prata/gapa på varann, och då stod ändå johan ute i köket :o så de va bara o gå upp då.. Sen nån timma efter så kom mamma, pappa och melinda och hämta oss, så åkte vi te tiveden på nån marknad , trevligt trevligt, fast de börja regna satan :o Lägger in bilder sen..

 

Nu sitter jag iaf och väntar på att sampo ska komma hit så ska jag pierca honom, men vart kommer jag inte ihåg? hahah.. Sen ikväll blire att tat lungt, ska göra räkmacka och så, och nörda NCIS ;P

 

  

Av Moa Lindqvist - 27 augusti 2010 16:57

usch har sån där hemsk överenegi :O Lyssnar på jätte hög musik och kan inte sitta still typ.. Och johan kommer när som helst, stackare! ;)

 

  

Av Moa Lindqvist - 27 augusti 2010 10:32

tjarå

 

mamma ringde o väckte mej vid halv 10, så vi prata en liten stund, sen satte jag mej här och försöker o spela ett spel på fb som laggar sönder typ.. 0o har inge vettigt o skriva här så jag går nog och lägger mej igen..

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Skapa flashcards