mooaass

Alla inlägg under oktober 2011

Av Moa Lindqvist - 31 oktober 2011 22:45

Gaash va rastlös jag är! Sjukt jag blir alltid de framåt kvällen fastän ja jämt är aptrött. Precis som nu..

Va planerat o träffa Sandra en sväng på en röka men de värkar inte bli av .


Jaojao och Johan sitter och kollar på Saw, fyfan jag hatar dom filmerna! Fattar inte hur man kan se på skiten. Den som kom på o göra dom filmerna måste ju ha varit sjuk i huvet på riktigt. Blir äcklad av bara tanken.,. Fattar inte heller hur man kan välja att gå o se filmerna på BIO!? Hur kan man klara av att se hur människorna plågas med såna ljudeffekter och på en sån stor bild? Aja men alla är väl olika, finns säkert folk som tycker filmerna är bra gjorda och jätte spännande, även om Jag personligen bara tycker det är sjukt och äckligt..


Anyway så ska jag väl ta o fixa lite nu o vänta på bättre tider, eller tills ja inte kan hålla ögonen öppna längre..



Av Moa Lindqvist - 31 oktober 2011 20:06

Har tillbringat dagen uppe hos mamma Luddepudding kom dit så vi gick ner med Emil och handla lite till mammas smörgåståra samt köpte hårfärg till Melinda :) Sen så kom Yann dit och efter ett tag Ronja. Så Melinda och hon är ute på stan och säljer lite änglar :) Och Yann fick följa med mej o Johan hem o busa lite med Emma nu medans mamam är o samtalar . Myspys! :)



Av Moa Lindqvist - 30 oktober 2011 20:48

Pappa tog iväg mej o melinda te örebro förut. Fick en ny jacka♥, ljus o godis :)

O så bjöd han på mat på sibylla. Sen skulle vi igentligen ha gått på bio men vi tar de en annan gång :)

Känner att jag behövde dehär efter mitt lilla raseriutbrott igår.. (y)

Nu har ja ganska nyligen kommit hem från mamma, och tjötat liet med sandra i telefon, kanske ska ses på en rök sen för ja är grymt rastlös :O Ska iaf försöka göra nån mat nu så är de fixat o klart :)


Alldeles nöjd är jag! :) ♥ 

Av Moa Lindqvist - 29 oktober 2011 22:42

Fy fan de här är inte min dag!! Först i morse så vart ju min fb och hotmail hackad som ja berätta förut, Sen får ja reda på att min pappa har tagit iväg melinda för o köpa ny jacka åt henne. Jag frågade om ja kunde få ett par 100 här om dan för o köpa en ny jacka, vad fick jag för svar ? Spara ihop till en sån då.. Vad kan en jacka kosta max 400-500 kr!? Anyway sen så skulle jag har druckit ikväll och planerade att ha allmänt jäkla roligt. Vad händer? Jo de går givetvis åt pipsvängen alltihop. Min vanliga otur ..

Kommer hem och ser i kylskåpet att vi inte ens har smör hemma. Hela frysen fullt av djupfryst kött inpackat i folie så de går inte o tina i micron och tar ca 12 timmar o tina upp i rumstemperatur. Kul va?:D utöver de så är de helt tomt, eller nej vi hade visst lite sötsur sås . mmm gott!!!

Haha när ja läser igenom va ja har skrivit i stundens hetta så påminner det mej om nån annan som bloggar , *buhu de e så synd om mej, jämt när jag ska dricka så går de åt helvete och nu är ja själv hemma*. ah jo tjena.. Ja borde nog igentligen inte publicera dehär, men ah då får ni som inte tycker om mej nått att skratta åt :D

Nu har jag avreagerat mej lite så nu ska ja gå o äta chilisås o sen sova.

Välkommen till det riktiga livet Moa, de e såhär det är att vara vuxen.. Tack tack bloggen!


 

Av Moa Lindqvist - 29 oktober 2011 16:34

01:15 inatt vart min hotmail & fb hackad.. Skapligt arg va ja i morse när ja skulle logga in vill ja lova! Tank you lord så lyckades ja fixa de iaf, utan o behöva göra nytt, så nu är allt som vanligt igen.!

Anyway, tog en ordentlig sovmorgon idag, klev inte upp ur sängen förens vid ett , ;o Då gick ja upp te mamm ao lagade mat o käka, och nu har ja precis smidit planer med Linnna ;) Så ska strax hoppa in i duschen o börja göra mej i ordning . Hoppas på lyckad kväll, o kameran är med!


 

Av Moa Lindqvist - 28 oktober 2011 22:22

Har precis kommit hem från icajouren med Johan. Vi gick bort o köpte lite fredagsmys, så ikväll blire baksmällan 2, chips o julmust :D Men först ska ja fixa mina naglar o ta ut Majabaja en sväng ;D

Av Moa Lindqvist - 28 oktober 2011 09:59

Igår åkte ja o mamma te Motala som sagt. Hitta ingen jacka där heller, fy fasen att man ka vara så kräsen ?!;o anyway sen blev de Maxi där vi köpte lite kycklingspett o godis o ha på vägen hem. Sen ah hem o göra mat. Sen tog ja o Johan typ 2 sopsäckar med pant och gick te ica med o panta. Sen hemmm :)


Och idag vet ja inte vad som händer? ikväll kommer de en kille o hämtar Johans iPad *wehuu* och så ska vi äta tacos med la familja. Och det blir definitift en vit helg! Pöss!


   



Av Moa Lindqvist - 27 oktober 2011 08:43

De gick bra med melinda igår! Det va näsblod hon hade spytt upp så dom va hemma runt 12 inatt, tank you lord!

A o idag ska ja va barnvakt åt Emil på fm sen ska ja o mamma ev åka te Motala en sväng o kolla lite :) Får se om lilleman följer med dit :)
Och idag känner jag mex extra bra som gick up kl 8 för o gå upp te mamma o säja hejdå till Mormor som åker hem idag (vi sa hejdå igår men ändå) , Kommer bli alldeles tomt där uppe :(  Men aah hon kommer nog snart igen, och om inte annat så får vi åka o hälsa på henne, känns som 100 år sen ;o

Ah ne nu ska jag klä på mej o knalla iväg! tjaahrå!


    

Johan o Mormor i vintras! :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards