mooaass

Alla inlägg under september 2011

Av Moa Lindqvist - 30 september 2011 23:00

Gick ut vid halv 12 och tog ut mammas hundar lite, sen vidare upp te Maddis o busa med Emil o käka. Sen följde hon mej te Sandra  med Emma. Blev att åka te hallsberg o hämta upp mia, sen skulle vi igentligen ha åkt te Marieberg men de blev aldrig så, åket te brändåsen o käka lite, sen släppte dom av mej i åsbro där mamma va  så åkte med henne tebax te hallsberg o hämta Sonnyboy. När vi va tebax i stan så handla ja på Netto sen släppte dom av mej vid soloteket så blev de att sola med Luddepudding :D sen blev de hem te mamma o käka.

Och nu har ja precis kommit hem o kommit ut ur duschen , massa sköönt! :)



Av Moa Lindqvist - 29 september 2011 23:51

1. Jag kan inte slänga mina gamla mobiltelefoner *måååste spara*

2. Jag måste sova med minst 4 kuddar i sängen (har jag inte det så viker jag dom dubbelt annars får jag ont i ryggen)

3. Jag är jätte rädd för att vara själv och för mörkret!

4. Min största fobi är att åka buss/tåg.

5. Min näst största fobi är vargar.

6. Jag måste ha aromatkrydda på nästan allt jag äter.

7. Bara tanken av ost eller vanliga HotDogs får mej att spy.

8. Jag får panik om jag inte har något att göra på helgerna.

9. Jag är värre än världens gnälligaste kar när jag är sjuk (men klagar jämt över att Johan gnäller när han är dålig fastän jag vet att jag ör värre).

10. Jag älskar mina djur mer än mina vänner *Känner mej lite som en sån där galen kattkärring där*





Av Moa Lindqvist - 29 september 2011 23:40

Ja gud jag vet inte ens vart jag ska börja..

När alla dnar slutade Nian så fick jag och en kompis gå kvar två veckor på spn där sommarskola för att man skulle få G i matten. Sen efter det så fick jag söka och då valde jag Hotell och Resturang på John Norlander i Kumla. Kom in där och va där EN dag och bara kände att Nej de här är bara så himla fel! Va sen hemma en dag och fick sen börja Fordon på kvarntorp (Gick fortfarande på JN) Gick där ett år men det funkade inte bar alls. Vi va tre tjejer där och resten killar, ni kan ju tänka er hur bra det funkade ?.. inte alls! Skolan är skitbra och dom flesta lärarna va ja skitnöjd med och trivdes med osv men herregud den klassen alltså! ;o  Sista terminen va ja knappt där en dag i veckan och fick reda på sen att om jag ville gp fordon där så skulle jag få gå om ettan. Så vi bestämde att jag skulle söka om att få börja ettan på Allé ist , så va där på möte och grejen och dom tyckte ja hade jätte bra betyg. Dom skulle skriva in mej och skicka ut information om när jag skulle börja osv men det gjorde dom aldrig vilket jag är anska glad över just nu, för fordon är nog inte det jag vill gå heller.

Igår ringde dom iaf från IV och erbjöd mej praktik med fullt studiebidrag en hel termin på MINA vilkor och har jag inte bestämt mej vid jul vad jag vill göra så skulle ja få ha praktik en termin till. Jag har alltså betygen till o söka nästan vad jag vill men jag vet bara inte vad jag vill just nu.. Men att de ska bli skönt o ha något att göra på dagarna. !

 

Av Moa Lindqvist - 29 september 2011 14:19

Tv rummet/sovrummet

 

Min lilla hörna

      Johans leksaker ;)


Köket

     


Balkongen   Som för tillfället ser hemsk ut..


Hallen

   

Av Moa Lindqvist - 29 september 2011 13:39

Får knappt sova på nätterna bara för att ja hostar så mycke, och halsen gör så jäkla ont!

Så är helt slut nu på dagarna och orkar verkligen inte göra nånting.

Men ska se till o få i mej lite mat nu, sen ta mej ner te Bokhandeln o köpe en almanacka. Ett måste nu!

Johan är föresten alldeles söt som tar hand om mej :')

 

Av Moa Lindqvist - 28 september 2011 23:40

Låter bilderna tala för sej själva;)






  



  

 


Av Moa Lindqvist - 28 september 2011 00:04

Så passade på att tvätta o klippa Maja medans Johan var ute med Emma. Så nu är hon alldeles fin :) Ska finputsa lite i morrn när hon är torr o så. Går ju inte o klippa henne när hon är torr, utan måste duscha henne i ljummet vatten först så hon blir lite kall för då står hon still, annars måste jag jämt brotta ner henne o de e inge vidare :/ Så får ta hjälp utav mamma i morrn för då ska vi ändå klippa klorna på alla hundar.

Anyway, nu ska jag hyra en film o krypa ner i sängen , natti :*


 

Älskliing<3

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards