mooaass

Alla inlägg under mars 2012

;o

Av Moa Lindqvist - 30 mars 2012 13:38

Heej!


Va typ 100 år sen ja va inne här :O nää men ett par veckor iaf..

Orkar inte dra allt som har hänt sen dess, men kan ju ta o berätta att ja ska vara med min luddepudding ikväll, as länge sen! ;o blir att grogga i vanlig ordning ;P hoppas på en kanontrevlig kväll :)

Nu väntar ja på att Johan ska komma em ifrån jobbet så vi kan städa.. eller ah nej jag börjar utan honom..! ;)

Av Moa Lindqvist - 13 mars 2012 20:46

 

       

  Jag saknar dej älskling </3

Av Moa Lindqvist - 13 mars 2012 11:21

ah hej!


va duktig o gick upp halv nio idag!,  o käkat frukost har ja oxå gjort ;) *klapppåhuvettilltjejensomaldrigäterfrulle!*

Ska iaf strax ta ut hundarna och knalla upp te systeryster o ta Emil en stund medans Maddis är iväg med Molly på en månads kontroll :)


       

Av Moa Lindqvist - 12 mars 2012 20:56

I fredags blev de dricka med Johan, ken o Emelie. Blev hyffsat tidig kväll för Johan vart skit full..

Och i Lördags blev de mat o mello på kvällen med familjen, sen bort te Sandra o Linus där de vart Fääst efter ett tag :) Vart ju lyckat förutom att några balla ur totalt o de vart bråk,  men ja antar att de är så de ska va!..

Igår gick ja hargeuddar med mamma, pappa o melinda. Blev grilla o lite så där, slockna som en stock när ja kom hem!.


Vakna upp i morse med jordens träningsvärk.. Usch har fan knappt kunnat gått alls! Knalla iaf bort te sandra o linus o låna en bok o snacka lite skit typ. Sen på vägen hem så vart Pumba jätte halt så nu kan han inet stödja på vänstra frambenet :'( lilla plutten..


Ah ne nu ska jag göra mat.. trahrå!

Av Moa Lindqvist - 10 mars 2012 18:26

Hallåååå!


Har precis kommit hem från en liten roadtripp med pappa, melinda o johan. Blev först Mjölby, vadstena och sen motala :) Pappa bjöd på kanonmat i vadstena, yammie :D

Ah o ikväll blire melodifestivalen med familjen, sen ska vi bort te Sandra o Linus och fira Linnnus :) 

Får försöka hålla mej lite i skinnet idag ska ju ut o vandra o grilla i morgon :D kommer bli kanoners! :)

Av Moa Lindqvist - 9 mars 2012 17:27

*pust* färdig med städningen! :)

Inväntar Emelie just nu, sen när hon kommer hit blire att göra oss i ordning sen ta en grogg eller två, eller tre.. kanske fyra.

Blir lugnt i morgon ist, fast vi ska ju givetvis bort te Linus o Sandra en sväng, linus har ju 22 års fest :)

Ha en bra quäll, för det tänker jag ha! :)

 

Av Moa Lindqvist - 9 mars 2012 10:07

Ja hej igen..


Fy satan så rastlös ja är ;o

Har allvarliga planer på o färga håret redan nu, och sen fåre bli storstädning.. Vilket ja kom på nu att jag ändå inte kan göra nu innan Johan har kommit hem iaf för jag vet inte hur man byter damsugarpåsen på min superdupermegasugdamsugare.. haha! (y)  

Sen så skulle jag behöva gå iväg till bibblan o låna en bok oxå, måste läsa o göra redovisning. Nån som vet hur bibblan har öppet?  humm får kolla upp de där.. annars är det väl inte värre än att jag lånar en av sandra kanske? Måste ju inte spela nån roll? I-lands problem..

Av Moa Lindqvist - 9 mars 2012 09:04

Aah Hej :)


Hade ju tänkt mej att ta en ordentlig sovmorgon idag, meeen vakna vid 8 av att Emelie ringde. Så nu är jag helt död, men kan ändå inte somna om.. Så har suttit sen dess och läst Tyra och Kenzas bloggar, ruuligt-.- Väntar på att klockan ska bli 09:40 för då börjar alla bra program på femman ;) Ah o sen blire väl att gå upp te mamma o ta ut hundarna o så innan Johan kommer hem.


Känner mej lite forever allone idag.. Pappa jobbar, Mamma jobbar, Johan jobbar, Melinda är i skolan, Maddis Sonny Emil o Molly är i Småland, så de e bara jag o voffsingarna nu. Men tack gode gud så slutar Johan kl 13:00 idag!

Får väl snällt invänta honom helt enkelt..

A o ikväll blire lugnt, ska färga håret och kolla på Sunes sommar hade vi tänkt. Emelie kanske blir med oxå :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards