mooaass

Alla inlägg under oktober 2009

Av Moa Lindqvist - 31 oktober 2009 17:15

hejsan:)


Vakna vid halv 9 i morse, gick upp o kolla lite typ:P sen gick jag o la mej igen o sov te 11 till o från typ. sen iaf så kom melinda hit, vi spela lite rayman och jag ansikts måla henne, jätte söt vart hon :) mamma pappa o hon va bortbjudna ikväll te grannarna på halloween fest. Hoppas dom hare kul:) wellwell,, blev iaf att gå ut en sväng med lina igår. men de va typ helt dött så jag gick hem o mös med älsklingen, och lina åkte te john ;) haha ingen komentar ;P vi gick iaf o la oss typ vid halv 2,,

Och nu sitter jag och kollar runt lite häår medans johan diskar så vi kan göra mat. Fett hungrig e jag :O har inte ätit nått alls idag ;/ men ialla fall, sen ikväll ska jag baka en tårta, mamma pappa o melinda kommer hit i morrn em, vi ska bjuda på mat o så  efter som att mamma fyller på måndag :) jaja de va de om de, nu ska jag laga mat. Herrå<3


Bild på tårtan kommer sen !!!!

Av Moa Lindqvist - 30 oktober 2009 11:06

hejhej,

hann inte med o blogga igår. Va på marieberg hela dan typ. Köpte massa grejor:en jacka 5 par leggins, strumpor, trosor, läppbalsam, bh, mystofflor, 2diadem, hårspännen, pennor. och så käka vi på donken:) iaf sen på kvällen så käka jag johan och melinda pizza och baka pepparkakor, sen blevre sängen på dirr. Nu sitter va iaf och väntar på johans pappa som kommer o hämtar oss om en liten stund, då blire ut te tiveden o sitta o glo när johan sågar träd :/ kuuul, eller inte :o jaja nu ska ja kolla när han spelar tv spel. herrå<3

Av Moa Lindqvist - 28 oktober 2009 22:33

hej..

dagen börja bra men sluta åt helvete..

allt va så jävla bra tills min "bror" kom hem. Tänker inte berätta i detaljer men kan säga att jag vill inte ha nått med honom och göra!! han slipper mej med.. Jag är så jävla trött på att höra hur jävla misslyckad jag är. idag gick han långt över gränsen när han sa att jag va en misslyckad abort, ett överlevande trafikskada, oönskat barn osv.. det är inte vad folk kallar "syskonkärlek." det är hat! man måste hata nån så otroligtg mycke för att kunna säga nått sånt.. Menmen jag klarar mej, life goes on  bby;) jag har restan utav min familj, vilket jag är jävligt glad över!  Jag hatar att de är så här, men du ska fan inte gå omkring o tro att du kan behandla folk hur som helst.. Jag skiter i dej nu, lägg dej inte i mitt liv så gör jag desamma. Hejdå!



Av Moa Lindqvist - 28 oktober 2009 18:03

hejhej:)

 

Har tyvär inte hunnit blogga nått idag, haft fullt upp typ, Barnvakt åt lillasyster, hon kom i morse vid typ kvart i 7. och sen  dess hare varit full rulle typ:P blev att gå ner på stan och fixa lite förut. köpte bland annat en pumpa som vi ska fixa i ordning sen när vi komemr hem. ah iaf förut vid 4 typ så åkte vi hem te mamma och kollade på nya hästan som hon hämta idag. Sjukt fin är den:) Det är en islänning som heter kraka:) asså inte krake eller kråka. Kraka:D Ska gå ut o hjälpa mamam o ta in henne o Norn nu, lite kort om dagen alltså:) Herrå<3

Av Moa Lindqvist - 27 oktober 2009 16:15

tjeeeh:)

kom nyss hem, har varit i laxå med mamma, pappa och melinda. Eller ja vi åkte te viiby och käka först, sen blev de laxå o bowla och marin o fritid:) sen åkte vi te min farbrors affär o handla. köpte doftljus och liet godis:)

skriver mer sen. herrå<3

...

Av Moa Lindqvist - 27 oktober 2009 10:10

johan sa igår att han älskar mej mer än nånting annat, mer än vad de finns stjärnor i hela rymden.. jag vet inte vad jag ska tro. Jag vill tro att det är sant, men jag kan inte låta bli o undra varför han valde just mej.. varför han vill ha just mej i sitt liv. säger han bara så för att "ha nån"? jag vet att det finns tusentals tjejer som är både bättre och snyggare än mej.. hag känner nog så här för att  han´har velat så mycket fram och tillbaka.. dom här 18 månaderna som vi har varit tillsammans har både varit den bästa och värsta tiden i mitt 15 åriga liv. Det har funnits stunder som jag har kännt att jag nästan inte vill leva längre. Så ska det inte va! Som tur ä jag på bättringsvägen nu pga av att johan faktist har lärt sej att lyssna på mej, han har lärt sej att jag oxå har känslor.han är inte den jag först trodde att han var....


-----------------------------------------------------------


jag måste oxå avreagera mej ibland!

Av Moa Lindqvist - 27 oktober 2009 09:42

hejsan

orka ínte blogga mer igår.. så jävla trött va jag. fan fick gå upp vid halv 8 i morse. Jag o mamma skulle iväg te vårdcentralen för o ta massa blodprover. ajaj:/ usch jag hatar o ta spruter :o sen iaf så blev de frukost och sen iväg te mammas doktor som skulle plåstra om hennes finger. jag o melinda funderar på om vi ska be mamma o sjussa bort oss te jonas så vi kan spela gh;p haha. vi är så snälla så vi frågar inte honom först om han e vaken o kan o så:P:o onödigt tycker jag .. Jaja nu ska jag sociala med mellis, Herrå<3



  

haha jag hade tråkigt en gång hemam hos gif så jag bestämde mej för o försöka måla en hora..

.. jaa ni ser ju själva hur de gick ;)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards