mooaass

Alla inlägg under augusti 2011

Av Moa Lindqvist - 31 augusti 2011 09:32

halluuw :) Hela dan igår gick åt till att tvätta typ.. Va ute hos pappa en sväng oxå, sen följde Mia med mej ner te torghallen o handla lite, sen gick vi o satte oss i hamnen dit sandra oxå kom:) Sen vid nio vart de hem te mamma o göra mat. Seen gick vi hem o sov:)


Och idag blire att gå en sväng på marken med Mamma, Emma o Kita :) Och sen vid halv fem ska ja ha Emil så Maddis o Sonny kan städa . Får se vad vi hittar på.

Nu ska ja försöka  få liv i min sjukling som ligger här i sängen o snarkar ;)


Av Moa Lindqvist - 29 augusti 2011 22:38

Har precis käkat hemmagjorda hamburgare, yammie!

och nu sitter jag o väntar på att Sandra o Mia ska bli klara sen blire att ta cyklarna o cykla en sväng. Sköönt!


A o idag har jag väl inte gjort speciellt mycke, skulle ju ha tagit ut Emil men dom åkte o hälsa på hans Morbror (min föredetta bror) ist.. Så har mest varit uppe hos mamma. Va ute med Kita en sväng oxå, haha! Måste ha sett fruktansvärt ruligt ut ;P sen när ja kom tebax så träffa ja Sandra o Mia. Då kom "grannens" hund och reste ragg och försökte hugga Emma.. Usch o fy, tur att ja inte är speciellt hundrädd..

Ah ne nu ska ja försöka tjöta ut bromsklossarna där borta!

  Jag älskar dej mammas lilla prinsessa!

Av Moa Lindqvist - 29 augusti 2011 11:35

Idag runt den här tiden för exakt ett år sen såg jag dej för första gången på BB, du va så liten och oskyldig när du låg där. Kommer ihåg att jag och Melinda skrattade så åt din huvudform, hah (y) Först höll Mamma/Mormor i dej, sen va det min tur, och jag visste knappt hur jag skulle hålla, och var livrädd för att du skulle "gå sönder". Men sen när vi gick ut därifrån av jag världens gladaste moster.

På den tiden låg du bara och skulle inte alls klara dej här i livet utan hjälp. Nu kryper du fortare än fortast, går med hjälp av bordet, skrattar och försöker prata så gott du kan. Du har blivit så himla stor! Jag och familjen älskar dej mer och mer för varje dag som går. Och vad som än händer dej här i livet så står vi bakom dej och kommer hjälpa dej så gott det går . Jag älskar dej lilleman

     

Av Moa Lindqvist - 29 augusti 2011 11:28

Igår blev de att gå upp vid 11, och följa med storasyster ner på stan o handla lite. Sen upp te mamma o göra tårta, sen firade vi Emil som fyller 1 år idag, stora killen ju :) Sen fick ja o melinda gå ut o peta dubb från mammas däck i bilen, HAHA (y) ingen kommentar på de ;) sen åkte vi ut te pappa o släppte hundarna och ja o Melinda hoppa studsmatta (a) Sen blev de in te stan igen o va med Sandra . Lyckad dag :)

Av Moa Lindqvist - 27 augusti 2011 21:49


 


Sitter o väntar på att Linutt och Kimsutt ska bli klara .

Dunkar musik under tin (y)

Ja o mamsen åkte iväg te Hallsber förut o hämta dom

, så ikväll blire en grogg eller två :D


Av Moa Lindqvist - 27 augusti 2011 18:31


ja fy vilken hemsk helg! usch! hade igentligen massa planerat men givetvis så hade dom det var bestämt med annat för sej.. fyy pallar verkligen inet o sitta inne.. Men nu har ja iaf lycksats övertala Lina att hon ska komma te mej, bara skjussen löser sej. Håller tummar o tår!


Idag har iaf jag, johan, mamma o melinda varit på tivedsmarken hela dan, Kul men varmt o trångt som satan ;O


Av Moa Lindqvist - 26 augusti 2011 23:43

 

 

Fick höra några fruktansvärt peppande ord idag av hon vi va o lämna crosstarinern till.

Hon sa att piercingar & tatueringar är att gå sin egen väg. Tror det var bland den första vuxna människan som har bemött mej så utan o dömma.

Har gått och tänkt på vad hon sa i stort sätt hela dan,  fyfan såna människor vill jag ha överallt runt om mig! 

Jag tar ingen skit bara för att jag är den jag är..


Av Moa Lindqvist - 26 augusti 2011 22:54

Har precis kommit hem från mamma nu, satt där uppe o kolla på nån hemsk film om gorillor som dom högg händerna av :/ Men nu skulle dom lägga sen och jag orkade inte se klart den så knalla hemåt ist.

Och nu tänkte ja tappa upp ett iskallt bad och krypa ner i :) Sen blire ansiktsmask o grejjs :) nu ska ja kila, tjingeling :)


 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards