mooaass

Alla inlägg under december 2012

Av Moa Lindqvist - 28 december 2012 22:50

Hur jäkla lätt är det att vara vuxen, argumentera som en vuxen och i mångt o mycke tänka som en vuxen när man delar de med nån som fortfarande tror att hen är 15-16 .. Jag var mognat nått så fruktansvärt dom senaste två åren, ja tar hand om mej själv, jag sköter ett hem + två hundar helt själv, jag finns där för dom som behöver de och jag är en i min familj oxå.. Ja tar hand om precis allt själv, men nu får ja till o med ta grälen helt själv, den jag grälar med kan inte ta en vuxen diskussion ens. Hur jävla lätt ska allt va då?!
Aaaaaw ni fattar säkert ingenting just nu som läser, men jag är bara så trött på att jämt vara den vuxna.. Oavsett vem de en handlar om så är jag jämt den vuxna.! Alla säger att man ska vara barn så länge man kan även om man är vuxen på pappret. Då vart ja vuxen när ja va 14...

Av Moa Lindqvist - 18 december 2012 22:05

Sitter uppe hos mamma och tar en cigg under fläkten. Ska alldeles strax ta o gå hem tänkte jag.
Ja och idag har jag väl inte gjort speciellt mycke. Vakna i morse utan att jag hade så sjukt ont i näsan/halsen efter kameraupplevelsen igår.. Där försvann man skönhetssömn typ..;)
Så har väl mer eller mindre försökt att hålla mej inne under dagen. Va till och med helt grå under ögonen så såg väl inorincipt ut dom att jag hade gjort en gigantisk näsoperation i morse. Dock verkar det se bättre ut nu , får kolla sen när jag tvättar bort sminket..
Hur som helst så åkte jag och Melinda med pappa te rönneshytta förut och kolla lite där. Sen åkte vi te Åsbro och ragga runt lite ;) efter det vart det mat med Johan och sen har jag bara suttit här uppe hos mamsen.
Ah allt om min inte allt för händelserika dag fick ni där.
Puss och snusk ! <3

Av Moa Lindqvist - 17 december 2012 23:50

Ellooooh!!
Förut hos doktorn så gjorde dom ultraljud på halsen samt gick in med en lååång äcklig kamera i näsan och kollade, och nästa steg blir skiktröntgen och efter det så får jag svar på vad det är för något jag har..
Nog om de, nu ikväll så har Melinda o jag bakat lussebullar och rockyroads . Blir awesome med lite julgodis!:) synd bara att ja inte äter sånt;p har även suttit och skrivit ner en julklappslista oxå som ska inhandlas i helgen. Tänkte se till o göra lite knäck och ev ischoklad typ på lördag oxå . :)
Äh nu ska ja ta en kvälls cigg sen sussa, hörs i morrn puss o snusk:) <3

Av Moa Lindqvist - 17 december 2012 13:37

Oj de va verkligen länge sen ja va inne här..
Kanske är dags att ta upp de här med mitt skrivande igen.

Just nu sitter jag uppe hos mamma och glor på tv och väntar på att kl ska bli 14.00 så vi kan åka iväg te Örebro. Ska till usö, och hoppas verkligen att ja får bra besked den här ggn..! Sen Blire hem o spendera resten utav dagen/kvällen med Johan framför körkortsbokem.. Kanske inte världens roligaste men det måste göras!.
Hua nu ska ja ta en cigg och sen är de väl snart dags att åka.
Puss o snusk <3

Tidigare månad - Senare månad

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Skapa flashcards