mooaass

Alla inlägg under december 2011

Av Moa Lindqvist - 31 december 2011 17:01

uuuh, har precis provat nya kläderna, och dom satt alldeles kanon! (Y)  När vi va på marieberg här om dan så va de så jäkla mycke folk så man fick typ bara roffa åt sej de man skulle ha o springa mot kassan!.. På gina va de kö ända ut till underkläderna till provhytterna ;s

Anyway, strax så kommer Sandra hit, så ska vi börja fixa oss, sen blire massa dricka :D Damn de här kommer bli bra!!!


 

Av Moa Lindqvist - 31 december 2011 12:36

Är det jag som är taggat till tusen inför ikväll eller?! JAAA! 

Nyår kommer att firas med först o främst Sandra.

John och hon kommer hit till oss sen, och ev Emelie o ken senare. Sen vid 12 blir de att gå ner te hamnen och kolla på raketerna o dricka champange :)  Fullt ös medvetslös!

 

Av Moa Lindqvist - 31 december 2011 09:51

Tänker vara lite wannabe Sandra och lägga upp en liten resumé av mitt 2011,

som har varit både bra och dåligt. Jag tänker inte gå o hoppas på ett bättre 2012,

de räcker om de blir som 2011 :)



Januari

Fotade Linus och Sandra, Va iväg och lämnade Orra och Norn till deras nya tillfälliga hem (vilket jag ångrar idag), körde iväg Skjona till hennes nya hem samt hälsade på Mormor och tog hem lite saker :) 

 


           

               




Februari

Jag fyllde 17 år, flumm på skolan, partajade med lina, en helg och med Ludde o sofie en annan, Hämtade hem Gaysson.

   


                         




Mars

Åkte te Elmia som jag måste säga vart jävligt lyckat! Partajade med min syster, sandra och ludde. Va på springmeet på skolan. Emil var med på pallutdelningen och fick en pall :)

               


                   




April

Va med pappa ute på sjön ett par dagar,

   




Maj

Firade valborg med dom bästaste!

         




Juni

Skaffade äntligen min lilla Emma ♥ Åkte med Sandra te vrestorp och partaja.

           




Juli

Johan fyllde år, crusingen va, fotade Melinda, åkte te västerås på power meet vilket inte vart så lyckat.

                 




Augusti

åkte te High Chapparall och övernattade i bilen med Mamma och Melinda. Va på Axsjöfesten med Mamma, ludde och melinda. Partajade med Sandra.

                           




September

partjade med Sandra, mia och Lina.

       




Oktober

Va på min brorsdotters dop, och partaj hemma hos Emelie . Satte in en ny P-stav. Jag och Johan va iväg och tatuerade oss.

           

         





November

Partaj hemma hos Emelie, och jag färgade håret rött :)

       





Av Moa Lindqvist - 27 december 2011 19:18

Tjingeling!


Pappsen tog med mej, Johan och Melinda till Karlsborg förut och bjöd på mat :) Sen åket vi hemmåt, tog ut hundarna och åkte te Åsbro och lämnade av Melinda hos Rönja. Och nu har vi precis kommit hem . Ska strax ta med mej Emma och gå bort te ica o handla grejer så jag kan bara lite kaker sen ikväll, lägger in recept senare :) Får se om de blir en rök eller två med Sandra sen oxå medans jag ändå är där borta. Sen blire hem och fortsätta o finputsa lite på min idé jag kom på för en stund sen ;) haha :)

Berättar mer om de en annan gång !

      

Jag saknar "våran" tid ♥ But i guess.. life goes on </3

Av Moa Lindqvist - 26 december 2011 23:48

sa ju att jag skulle ta mass akort på julafton, eeh nej batteriet va ju givetvis slut i kameran.. Blev iaf pingis på fm och kalle anka, mat, och julklappar på kvällen. Är supernöjd med mina klappar :)


av mamma o pappa fick jag:

tång

klo tång, tuggisar, bajspåsar

damsugare

tidning

tofflor

keramiktomte + färg

pengar


av maddis o sonny fick jag:

ett present kit med parfym och dusch kräm

ugns form

ett lysande körsbärsträd

ett stort inramat foto på emil


av melinda fick jag:

puma parfym + dusch kräm

nagel kit


Av Micke och hans tjej (ni vet hur dålig jag är på namn ;P)

Kak bok

badskum

hårspray

ansiktsmask

dusch svamp


Har säkert glömt hälften :O

Av Moa Lindqvist - 24 december 2011 08:38

I know, har inte skrivit nått på flera dagar, men det har bara inte blivit av..

Igår så va Jag, mamma, pappa o melinda i Motala o handla all julmat. Pappa bjöd på mat där och vi va bra på ÖoB o kika lite :)

Sen väl hemma så gick jag hem o la mej o vila lite, sen va de dags o knalla över till Maddis o spela Bingolotto. Vi vann inte ett skit.. hah (y) Förutom själva bingon så börjar de även bli tradition att ingen vinner.. ;o

Ah o idag då, Julafton, blir mat, julklappar o kalle anka på eftermiddan, och på förmiddan blir ska vi ev åka till fatburen och spela lite pingis o släppa hundarna :) myys!


Tar med mej kameran hela dan, och lägger in bilder i kväll eller i morgon. Nu när de e julafton så tror ja ändå inte att de e nån som kollar förens tidigast i morgon ;) btw, min julgran som ni ser nedanför ;D

 

Av Moa Lindqvist - 20 december 2011 22:43

Fy, känner mej mer död än levande typ!.

Lyckades iaf köpa dom sista julklapparna idag, och en ny sån där mopp som man skurar golven med ;)

Och pappsen kom hit med en tidig julklapp i morse oxå , en ny damsugare!!! :D Våran har varit trasig i typ ett halvår så vi har typ bara fått sopa golven hela tin, vilket inte är att rekommendera när man har två hundar! ;O

Hur som helst så är jag jätte nöjd nu , alldeles röd o fin är den :') Haha!

Ah nä men vi ska väl ta ut hundarna nu o släppa dom lite sen blire in o glo Greys anatomy tills ja somnar :)


 

Av Moa Lindqvist - 20 december 2011 09:57

Och hur kul är de o vakna upp med världens svullnaste hals ??????? usch fyfan, ska tjöta med mej systeryster ner på stan sen , för ja två julklappar till o köpa, sen blire fan raka vägen in te sängen igen..


 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Skapa flashcards