mooaass

Alla inlägg under november 2009

Av Moa Lindqvist - 30 november 2009 23:14

haaajjjj


Kom in för typ 20 minuter sen elr någe, har varit o träffat linnna en stund:) trevligt vare, vi satt utf bokhandeln och snack skit ;)

Ahapp i morron blire att åka upp te örebro och hälsa på mammsen:) hon ringde btw hem te pappa o melinda förut och sa att hon hade vaknat. Hon va helt slut så dom skulle prata mer i morron.  :)


Förövrigt så känns allting toppen nu när mamma har hört av sej och de börjar gå hyffsat i skolan :) (y Fick G på so provet som jag fick göra idag, (som alla andra gjorde för typ en månad sen :P) och så tror jag att de gick rätt så bra på kemi provet oxå:) skulle bli riktigt jävla sur om jag får IG på de :o  Jag måste ju liksom försöka ha G i typ alla ämnen om jag ska kunna komma in på fordon och sen kunna bli Bil-lackerare :D börjar redan bli nervös för hur de kommer o gå :/ vill ju inte gärna gå IV ;s De e typ bara den där jävla redovisnengen i svenska kvar, usch jag hatar att prata inför hela klassen!!! blääh,..


Nehepp de va de om de,,, nu ska jag bädda ner mej i sängen med johan och kolla på flickan som lekte med elden :D

- hoppas på att pirren kommer in med akvariumet och pengar för telefonen i morgon. Då jävlar ska här börjas köpa julklappar ;D

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Av Moa Lindqvist - 30 november 2009 17:02

hejhej:)

skolan idga va helt okejj, men de e fortfarande lite pirrigt just för att ingen har hört nått från mamma. men hon mår säkert bra :) Nu kom pappa och melinda med pengar till mejj :) hörs sen ;)

Av Moa Lindqvist - 30 november 2009 10:10

hejhej

har svengelska i datasalen. kul.. eller inte.:/


Gud vad jag saknar mamma:( jag träffa henne igår och så men just själva tanken på att hon ör nersövd och att nån helt främmande doktor (för mej) skär i henne, gör att jag bara vill åka upp te örebro och hämta hem henne o säga te dom att dom ska låta henne va! jag har aldrig insett hur mycke jag behöver mamma. De e ju liskom min mamma, hon ska vara hemma så jag kan orata med henne!


Förövrigt så är jag pank och de e skit jobbigt kan jag lova! Jag måste ringa pappa sen och fråga om jag kan få pengar te innebandy tröjan, och 100 kr te verra så vi kan åka upp o hälsa på ´mamma i morgon. JAG LÄNGTAR SÖNDER!  får jag inte nått av pappa så får jag väl gå in te farmor och fråga snällt. Känns inge vidare direkt heller för hon e ju gammal o så, och de e ju faktist ganska mycke pengar jag behöver :/ JAG HATAR ATT INTE HA NÅGRA PENGAR! usch.. neeh nu pallar jag inte o sitta mer här. herrå<3

 

mamma- jag är inte orolig för hur du ska fixa de här för de vet jag att du gör,  

Av Moa Lindqvist - 29 november 2009 19:42

har massa blanda känslor nu inför mammas operation. Eller inte själva operationen, för de vet jag att de kommer o gå bra. Men de e just de att hon inte kommer o va hemma utan i örebro. Hur ska jag klara mej utan mamma??! tänk om det händer nått? vem ska jag prata med då?


Av Moa Lindqvist - 29 november 2009 17:36

hejj


Kom nyss hem, har varit hemma hos mamma hela dan typ. Gick ner på stan vid typ halv 1 och kolla på julskylltningen med mamma och dom. haha stackars mej o johan hade inte hunnit käka nått så vi fick gå¨iväg o fika :) blev räkmacka o cola;D sen iaf så gick vi o kolla lite på stan sen åkte vi hem te mamma. Jag skulle ha ridit kraka ingentligen men hon vart rädd för långeringslinan(stavas?) så jag gick lite med henne i padocken ist. Ska åka hem o rida henne när mamma har kommit hem från sjukan:)


Nu ska jag bygag pepparkaks hus och johan ska sätta ihop databordet. Skriver mer sen. herrå<3

Av Moa Lindqvist - 28 november 2009 23:49

ahtjaah ;)

Nu har jag precis badat med johan:) han ligger o kollar på tv och tjatar om att jag oxå ska göra de, och jag kollar lite på datorn.  Kanske e dags o lägga sej snart, blev alldeles alldeles för sent igår. jag är liksom fortfarande trött fastän jag inte har gjort någe liksom :o jaja knäppt..


Neeh nu ska jag käka en risifrutti och sen bädda ner mej i sängen.) gonatt<3

 


haha ;)

Av Moa Lindqvist - 28 november 2009 22:02

halloou


igår va ja med lina. vi gick ut en sväng, medans johan följde med john ner te grillen o käka pizza med han robin. Sen iaf när han va färdig så gick vi hem och sjöng singstar och jag böt tröjja. Sen gick vi ner te banken för där va calmer. Sen så gick vi upp te natta för lina skulle ut med kita, o medans hon gjorde de så gick jag ner te jonas . blev att åka runt med honom hela kvällen typ . Haha jag e typ bäst på o sjunga halleluja(stavas?) xD ah massa kul vare iaf. sen nångång vid ett så gick lina hem och jag och jonas åkte te seven eleven, han köpte mjölk och jag fick en korv (a ;D sen kom johan ner dit för han skulle köpa cigg, sen körde jonas hem oss.


Idag har vi typ inte gjort nånting, sov te halv 11 och resten utav dan har jag typ bara legat och kollat på tv. Skulle igentligen ha åkte hem te mamma idag men de blev inte så. Imorrn kanske? vill gärna hem nu i helgen med takne på att hon ska in och opereras på måndag . ah vi får se hur de blir:)

Nu ska jag bada o mysa lite med juhän, herrå<3

Av Moa Lindqvist - 28 november 2009 02:32

hejhej:)


Kvällen har varit toppen!!(y)Har varit med lina och jonas:)  

johanplutten håller på och gör nudlar åt mej nu, alldeles snällt :) sen ska vi iaf sova. och i mörrn blire att åka hem te mamma (tror jag) och hjälpa melinda och hennes kompis o rida min heffaklump:) sen på em/kvällen vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog antagligen att vara med johan:) neh nu ska jag käka o sova gonatt<3



massa hjärtan på johan som satt uppe o vänta på mej medans jag va med jonas och lina :D<3<3<3<3

älskar dej bubben <3

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards