mooaass

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Moa Lindqvist - 10 januari 2010 20:37

hejhej


har fortfarande dö tråkigt :/ haha, de går bra för mej idag (y)

Bakade iaf rulltårta förut så nu ska vi fika lite o sen blire fan sängen på direkten. Dö trött är jag :/  Och dagen har varit grymt seg! :'/


btw jag och johan försökte bli miljonärer förut på bingolotto, men de gick åt helvete kan ja lova.

Usch ingenting går som jag vill idag, jag har fan varit seg hela dan:s

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 10 januari 2010 17:28

guuh va tråkigt ja har :o


jaja vid halv 2 iaf så gick vi ner te torghallen, för mamma o pappa hade 2 fulla sopsäckar med pant som vi fick, så de blev att panta, handla o gå hem igen. Och sen lite senare så kom melinda förbi och hämta sina chips som hon lämna kvar här igår. Och sen dess så har vi typ bara kollat på grey´s anatomy o tråkat :/ O nu sitter jag här o lyssnar på musik .. Westlife in my -> Y haha (y)

nej men what to do?

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 10 januari 2010 12:12

tjeeh :)



Vakna för typ en kvart sen, döötrött :o

Har ingen aning om vad som händer idag?? tänkte övertala mamma att vi ska åka o hitta på nått ?:) haha vete fan hur de ska gå för dom har ju typ ingen värme där hemma så nån måste hela tiden vara hemma o elda så de blir varmt :/

Det löses väl sej :)


- Jag kan iaf behålla min pojkvän, väx upp o sluta försöka ta andras, har du så jävla dåligt själv förtroende så du måste försöka ta andras så sök hjälp?

Han är faktist bara min o du kommer aldrig o lyckas gumman ;)

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards