mooaass

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Moa Lindqvist - 13 januari 2010 20:55

nu är jag på bättre humör. Jag försöker o tänka positivt, jag ska ju faktist alldeles snart skriva upp te traktorkortet bbys ;) haha (y)  Längtar super mycke!

Fast mamma o pappa har sagt att dom inte ska köpa nån traktor förens jag har klarat själva kortet,:/ fast de e ju iofs en fördel , ifall att jag inte klarar de alls :P

//MoaLindqvistY

:@

Av Moa Lindqvist - 13 januari 2010 17:26

åhw va trött jag är på allt just nu!

Fan allt bara skiter sej! Jävla fitta..

Jag vill inte ha några vänner och jag vill inte ha nån pojkvänn!

Vänner bara sårar, och pojkvännen lever sitt eget liv och skiter i andra typ..

jag väljer bort alla idioter, men behåller vissa. Lina, mamma och sandra behåller jag..

Asså allting kan dra åt helvete känns de som just nu. Har man  ett trasigt förhållande så funkar fan inte nått!.

Tack johan... Tack


Av Moa Lindqvist - 13 januari 2010 11:04

hejhej:)

Sitter i lilla datasalen med linna ylva o micka :) ska igentligen skriva om Pearl Harbor menne lektionen har ju inte riktigt börjat än så ;P haha.

Och jag är fett nervös inför doktorn sen :/ jag vill inte! Menne de e väl antagligen lika bra o få de avklarat så att dom kan se vad de e för fel..  woho pepp,, elr inte..

ahja nu ska jag försöka o sätta igång o skriva lite. :) skriver mer sen när jag har varit hos doktorn :)

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards