mooaass

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Moa Lindqvist - 26 januari 2010 23:44

hejhej


har precis kommit ut ur en låång varm dusch med johanplutten. välbehövligt! man känner sej så ofräch när man är sjuk :o hah eller de kanske bara e jah? ;P


Haha nån som har varit inne på amirs blogg ? (gaybloggen) o sett hans senaste klipp från när han handlade?? Måste ses! Garva fan ihjäl mej när jag såg de. "åååh va gott med fläsk aaaaaaaaahh" Haha! xD

Kärlek till gaybloggen!


De va väl allt för idag?? Nu ska jag och älsklingen lägga oss o kolla på tv, han ska äta chips och jag ska dricka mjölk. Mjölk in my -> Y Blir hemma från skolan i morrn med ..

//MoaLindqvistY

  

Av Moa Lindqvist - 26 januari 2010 13:46

hallou


Har fortfarande inte kommit igång med pluggandet :/ Försökte sova en stund förut men de gick inte,. Mår fortfarande lika dåligt :(

Sitter o lyssnar på musik typ och väntar på juhän <3

Ah ne de e väl de enda som händer nu typ ?

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 26 januari 2010 08:44

hejhej, vakna för en liten stund sen.. Drömde världens hemskaste mardröm i natt :/ Så jag vill inte sova mer nu!

Nu sitter jag iaf här och vet inte riktigt vad jag ska göra..? Har massor med gjejer jag måste läsa tills ikväll (teorikursen you know) Men jag är trött o då fattar jag ändå inge :s så de blir att vänta lite med de trorja?


Förövrigt så är jag väldigt trött på o vara sjuk nu :/  Jag ska ju kanske byta pencilin, men då måste jag börja om på 10 dagar igen :/ och jag ska ut med sandra på fredag så hur ska de gå?

Får helt enkelt vänta med pencilinen tills på lörda då eller nå? '

Ah de löser sej..

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards