mooaass

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Moa Lindqvist - 2 januari 2010 23:40

Årets Fylla

 

 

Johan, Johan tar nog hem de priset.

Det var på åsbro rocken.. Jag Lina och Mimmi åkte iväg te åsbro för o kolla. Det var bestämt att Jag skulle åka med Sonny (systers sambo) hem vid 8, och johan skulle vara hemma o vänat tills dess. jag skulle vara borta i 3 timmar. Sen helt plötsligt så får jag ett sms där Johan skriver att han ska komma dit och när jag ringde upp o fråga hur han skulle göra så hör jag att han är stup full. Han hade hittat en en liters flaska med redbull-vodka i skåpet ovanför kylen hemma när han städade. Någon hade antagligen glömt den 3 veckor innan för då va de folk hemma hos oss som söp :/ Iaf ,, Jag ringde te sonny som fick komma o hämta mej på dirr och under tiden som jag väntar på honom så ringer johan upp och berättar hur mycket han älskar mej. Jag kom in till stan ca 40 minuter efter att jag hade ringt johan första gången,. Sonny släppte av mej utanför 2 kr och jag gick ner till busstorget där johan va, och när jag komemr fram så säger han helt plötsligt helt iskallt att han inte va kär i mej längre utan hade fått känslor för sitt ex (eller jaaa,, ex och ex, han hävdar att dom knappt va tsm . De höll i en vecka och han tyckte visst inte ens om henne..)  När han sa de så blev jag givetvis förbannad och vi började bråka. Jag vet att det är sånt han säger när han är full,, jag har lärt mej det nu.. Han fortsatte och dricka cider som han fick av "folket" han va med och blev bara ännu fullare. Till slut så orkade jag inte mer så jag ringde till mamma och berättade vad som hade hänt så hon kom in och försökte prata med honom, men han börja bara käfta så de sluta med att en utav dom som johan var med börja skrika på mamma och de vart en jävla massa tjaffs. Mamma o johan vart iaf sams senare tack gode gud!  Men "folket" han var med då är jag fortfarande osams med, och det är inget jag lider av idag! 

Tjejen som han vart "kär" i lovade mej samma kväll att hon skulle aldrig röra honom och hon skulle aldrig låta honom få röra henne heller.

Hon ljög för mej, eller hon gjorde iaf inte vad hon hade lovat.. Jag har vittnen som såg hur hon va på och klängde på honom när han pratade med mej. Och hur hon klämde ner sej i knät på honom och höll hans händer på sina lår. Det är något jag aldrig kommer och förlåta. never.. Jag har än idag inte förlåtit johan för vad han gjorde heller. men det gör ondare att bli sviken utav någon som ska vara ens vän.

 

De va den jobbigaste kvällen i hela mitt liv, och jag mår fortfarande illa utav tanken på hur full han va,.

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards