mooaass

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Moa Lindqvist - 3 januari 2010 18:11

Måste bara berätta!


ända sen jag var liten så har jag haft extrem fobi för ost. Jag vet själv hur sjukt de låter, haha.

Bara själva tanken på ost får mej o vilja spy. Seriöst! Jag förstår inte hur folk kan sitta o vräka i sej "rå" ost Tillagad kan jag dock äta men inte sån där annan.


Menmen för en stund sen så stod jag o gjorde mat (lasagne) och vanligtvis så får alltid johan hälla på osten, en idag va jag tuff!

 Jag hällde på den alldeles själv ! Tror ni Mowa är stolt nu eller???

Hah va bara tvungen o betätta ;)



  

Av Moa Lindqvist - 3 januari 2010 16:00

 Usch jag håller på o bli sjuk.. Har ont i halsen, förkyld och hostar :/ jag pallar inte o bli sjuk igen :o


jaja.. har iaf suttit och spelat gh nu i typ en och en halv timme, Jobbigt! men alldeles beroende framkallande :o haha (y


                            


-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-

Av Moa Lindqvist - 3 januari 2010 14:02

hejhej:)


Jag tänkte vara lite "wannabe" dom stora bloggarna så jag har lagt upp "årets" mm tex Årets fylla, Årets bästa kväll osv.. De kommer nog mer men just nu så står de still i huvet o jag kommer inte på någe mer..

Ja de märker vi ;)


Idag då, vakna vid halv 11, gick upp o kolla lite på datorn sen  la jag mej igen och kolla på tv med johan, sen blev de frulle (korvstroganof) haha xD Johan gick ner o köpte cigg och jag ringde te mamma , o nu sitter jag här :)

Hoppas på o inte behöva göra någe idag, både jag och johan är typ skit trötta  för vi somna runt  4 i morse. Vi kolla på film och prata om vad som hände på nyårsafton..

Det löser sej väl nån gång!

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 3 januari 2010 13:59

Årets julklapp

 

 

De e nog min dator jag fick (a)

Har ingen bild på själva datorn så ni får nöja er med en bild på skärmen;)

      

Av Moa Lindqvist - 3 januari 2010 13:37

Årets bästa kväll

 

Bästa kvällen 2009 av nog fan crusingen.

Jag var med sandra, walle, robin, linus och även johan en sväng.

Kvällen börja med att jag och sandra gjorde oss i ordning hemma hos oss i typ 2 timmar ;P haha (då va även walle johan och robin här) Sen blev de ner på stan. Johan av med nån timme elr så sen gick han iväg te kumm. Tro de eller ej men jag hade faktist jävligt kul ändå. Åkte taklucka och skrek på min familj som stod o kolla*bortgjort ajjemen! ;)* haha, och duktiga som jag och sandra är så skulle vi sätta oss på motorhuven på walles bil, och lyckas buckla hela skiten. Haha fy fan vad vi garva xD

Tyvär så blev de att gå hem tidigt för johan ringde och mådde skit så jag följde med honom hem. De va igentligen tänkt att jag skulel ut igen men jag somna sittande i sängen. haha då är man skapligt trött . Hade vaknat typ 5 på morgonen o kunde inte sova. Bästa kvällen ever!

 

                                     

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards