mooaass

Alla inlägg under januari 2010

Av Moa Lindqvist - 20 januari 2010 14:52

hejsan

 

Va hos doktorn i morse då.. Så nu blire att käka pencilin i 10 dagar :/

Jaja får hoppas att de blir bätter av de iaf. Lina kom hit när hon hade slutat , och även melinda, och johan kom hem nys typ :) . Melinda käkar pizza, lina spelar Gh och johan sitter vi datorn :)

Får se vad som händer sen,.. Måste iaf gå ner te brittas innan dom stänger och byta pudret som jag köpte igår.

huua...

Ah ne jag ska sociala lite nu

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 19 januari 2010 23:39

ah tjaaah ;)

 

Som många säkert har sett så skrev jag förut på facebook att jag skulle te polisen, Och att jag skulle skriva på bloggen vad jag skulle göra där. Jo jag skulle hämta ut mitt ID kort ;) haha(a)

 

Sen iaf när jag kom hem så prata jag med mamma, och fick reda på en grej, så nu är mowa happy! :D weeeei längtar!

 

sen blev de iaf käk, ut o träffa josefine, käka sen nörda Crash i flera timmar känns de som. Och nu sitter jag här och ska strax sova:)

 

 

I morrn blire doktorn och kolla upp ad de e för fel på min hals.. får se hur jag mår efter om jag drar te skolan elr inte. Vi får se!

 

Btw Jag gick ner te brittas förut och skulle köpa puder och ansikts mask. Det gick åt helvete kan ja lova! Råka köpe solpuder ist för vanligt puder :o blir att gå o byta i morrn för de där kan jag ju inte använda ;o uuusch ser ut som en n*ger :'''/ ´

buhu :(

nu ska jag iaf krypa ner i sängen blevit min sötnows. Gonatt!

 

    

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 19 januari 2010 11:56

Sitter här i min ensamhet och är fruktansvärt sugen på risifrutti. Jag vill ha de :(

Haha(y)

Väntar på att mina pengar ska komma in sen blire en liten promenix bort till lilla ica och införskaffa en sån ;P yesyes that's it för tillfället :)

 

  

 

 

//MoaLindqvistY

***

Av Moa Lindqvist - 19 januari 2010 09:31

   Johan har då beställt hem ett wii.. Menne jag vet inte om de e till han elr till mej :$

Jag har iaf sagt till honom att jag önskar mej ett sånt när jag fyller,, villket faktist är om 15 dagar, och varför skulle han köpa hem nått till sej själv som han vet att jag vill ha mer än nånting annat dessutom till sej själv? så elak är kan väl inte?? :o :'(

Hoppashoppashoppas*



Av Moa Lindqvist - 19 januari 2010 09:17

btw btw!

 

Lina messa igår och sa att hon skulle vara hemma idag pg av nått?

Och då tänkte jag oxå vara hemma först, för jag menar hur kul äre o gå te skolan själv ??:o

Menne i morse så vakna jag upp av att jag typ inte kunde andas genom näsan, och hade skit ont i halsen. igentäppt med anra ord.. Haha snacka om osis:P

Nu sitter jag iaf här och knarkar vatten och snyter mej typ en gång var 5e sek känns de som..

 

Imorron ska jag iaf iväg te doktorn och försöka få reda på vad de e för fel på min hals.. har haft ont nu i flera månader, och blir hes typ hela tiden :o

Det är antagligen en infektion i halsen vilket oxå kan vara orsaken till att jag är förkyld 24/7 typ :'/ ajja hoppas dom hittar felet.!

 

I och med att jag är hemma idag så blire en massa bloggande ;)

Jag är själv och ha blivit beordrad att inte gå ut nått alls idag pga halsen. Men jag funderar iaf på o smyga iväg te lilla ica och köpa halstabletter och lite godis (a)

Om jag inte väntar tills johan har kommit så , så kan får görat ;) hah (y)

 

- Laddar upp vad jag tror kommer o bli min födelsedags present av johan sen (a)

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 19 januari 2010 09:09

åhw va arg jag är på våra katter!

Johan satte in dom på toan i morse, just för att dom höll på o sprang runt och rev typ allt. Ah men så när han hade åkt så tänkte jag att jag skulle släppa ut dom, AH VISST,! Då har Emil bajsat på golvet och Majsan står i de:o Och båda springer ut och typ bajsar ner hela köket.. Så jag satte in dom på toan igen för jag tänkte "ah men tag torkar av tassarna så kan dom komma ut igen" AH VISST,!  Jag ställer mej vid spegeln först för o sätta upp håret och när jag vänder mej om så sitter dom och dricker ur toaletten :o Så jävla vidrigt! Usch,,, Och nu springer dom omkring som 2 jävla idioter och river ner allt som går o riva!

Bra start på dagen va?


  



Av Moa Lindqvist - 18 januari 2010 17:07

Kissie ska få feta Sillisar!Y

 

     

 

rrrrrrrrrrr

 

Se mej som desperat om ni vill men jag behöver pengar bbs ;) haha

 

 

 

Av Moa Lindqvist - 18 januari 2010 12:38

Hallou

 

Datasalen anain.. Fast den här ggn lyssnar jag på musik och skriver om pearl harbor. Lina sitter här brevid och gör typ samma sak. Haha hon ser skit rolig ut för när hon koncentrerar sej så kör hon ut underläppen, och ser ut som en jävla kamel typ xD yesyes that´s it!

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards