mooaass

Alla inlägg under januari 2010

Av Moa Lindqvist - 8 januari 2010 18:14

Gissa vad jag fick idag ??(a)


joh 4 st helt nya piercing kanyler :D fett glad är jag :)

Förutom att de e fredag då och jag har inge o göra :/ Johan vill att vi ska köpa fredagsmys o jaa typ mysa, men jag känner inte för de idag. Jag vill ut!

Menmen,, man ska väl sköta sej nån gång oxå..


Skolan idag då va helt okejj, förutom att de va typ 10000 minus grader innomhus :o

Frös typ arslet av mej :o haha ;)

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 7 januari 2010 17:59

Bästa låten ever!

jag tröttnar aldrig på den .. ;)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=NRCuIm6-704

Av Moa Lindqvist - 7 januari 2010 17:38

hejjhejj


Fyy faan va kallt de e ute!!!! :o Har inte fått upp värmen än från de att jag gick hem från skolan :o sitter o fryser arslet av mej typ :///

menne jaja, när jag har fått upp värmen här lite så tänkte jag gå ut o fota lite i mörkret. Man får väl passa på nu näre faktist finns snö :') haha (y)


Skolan idag då.. Gick kanska fort för att vara första dan (Y

Fast jag o lina kom försent på första lektionen i år , haha, lyckat!

Menmen ;)

De e väl typ allt som har hänt idag tror ja?

Lägger in bilderna sen!

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 7 januari 2010 08:04

Skolan nu då,, jag har verkligen ingen lust! menmen de e ju bara 2 dagar så :/

Ska iaf dra iväg o möta lina nu,<3


- Mamma håller tummarna för dej nu <3

 

  

Av Moa Lindqvist - 6 januari 2010 22:26

hejhej


Dager har varit lugt typ. Har inte varit ute nått :O

Bara kollat på tv o datorn typ. haha vilket liv jag har ;) whatevah!

Nu tänkte ja iaf äta lite och sen bädda ner mej i sängen. Skola i morrn ju..

//MoaLindqvistY


Av Moa Lindqvist - 6 januari 2010 16:15

halloou


Har typ inte gjort någe idag, förutom  o käkat lite o kollat på tv. Ska väl typ snart ställa mej o laga mat åt johan typ. Ska försöka tvinga ut honom på en promenad sen tänkte jag..


-jag är ledsen...



http://www.youtube.com/watch?v=rOg_IHwXWsk

Av Moa Lindqvist - 5 januari 2010 23:26

nu går jag och lägger mej o hoppas på att allt känns bättre i morrn..

Av Moa Lindqvist - 5 januari 2010 21:48

 


Johan lina och jonas på nyårsafton 

 

     

Kladdat på johan lite.. 

   

Julklappar

     Melinda öppnar paket            

Fotade lite hemma på julafton

 

Min och johans flodhäst


  

Emil?

  

 

Lina jenny och evve nån vecka innan jul.  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards