mooaass

Alla inlägg under januari 2010

Av Moa Lindqvist - 1 januari 2010 21:44

Årets vän

 

Lina, Lina är en sån där vän som alla skulle behöva ha. Vi bråkar och tjaffsar men vi håller ändå ihop. Vad som än händer så finns hon alltid där. Alla minnen, skulle jag skriva allt så skulle de ta flera år typ. I Löv you Bästa vän<3

 

  

Av Moa Lindqvist - 1 januari 2010 21:38

Mina nyårslöften!

 

1. Jag tänker inte ta nån mer skit från nån!, med andra ord I don´t care what people say

2. Jag ska ägna Mycke mer tid åt mina vänner samt familj.

3. Jag tänker inte påverkas av vad andra tycker, mina beslut mitt liv!

4. Jag tänker inte låta mina vänner/familj få bli lidande av mina och johans problem.

Av Moa Lindqvist - 1 januari 2010 16:51

hejhej..


kvällen igår va jätte jobbig.. kul i början men sen spårade vissa ur. Somna vid 6 i morse hemma hos jonas med lina. Skönt o komma dit för jag pallade verkligen inte o va i stan då. Nu är jag iaf tebax, och jag hoppas på att allt löses sej, de måste de göra!

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards