mooaass

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 14 februari 2010 20:44

halloou


Har gjort om bloggen nuudå,  åsikter tack! :)

Blev inte så mycke men ändå. Jag är nöjd :)


Skola i morrn då. Och nej jag längtar inte! huuaa...

På torsdag har jag 2 prov. Ska höra med torsten om jag kan få flytta upp matteprovet nån dag, så jag kan fokusera helt på de andra ;)

Vad de äe för prov får ni veta senare ! Eller ja dom som har kollat min facebook vet , men alla andra får vänta ! ;) elakt I know ;)


Nu tänkte jag iaf grejja lite till med bloggen!


                                                  
  


Av Moa Lindqvist - 14 februari 2010 17:41

 

                    Min dag...

 

 

 

   Köpa alla hjärtans dag presenter

 

 

 

   Bråka med johan

   Handla

 

  

    Laga mat

 

   Bli sams med Johan igen

 

 

                                

Av Moa Lindqvist - 14 februari 2010 10:27

hallååå


Håller på o gör om på bloggen igen.. Ska göra om den helt, så de kommer nog o ta typ hela dan. Men snyggt blire! :)


Alla hjärtans dag idag då.. jag är pank så johan för nöja sig med en puss elr nå, haha(y)

byebye


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards