mooaass

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 23 februari 2010 18:23

chacha :)


Guu va dagen har gått långsamt.. Skulle ju igentligen ha åkt te örebro med jonas, och just drf så tackade jag nej till Bio med melinda, men nu startar inte hans bil så de blev varken örebro eller bio(filmen är slut..)  Blir Bio i morrn ist, Alvin och gänget 2 ;P

Nu sitter jag iaf och väntar på att johan ska komma hem med mat, Skulle igentligen ha käkat kines mat, men de blev inte så , de blir pizza ist ;)

Sen lite senare så kommer väl sandra hit oxå, om dom fick tag i bensin pengar ;/

De märker vi!


  



  

Av Moa Lindqvist - 23 februari 2010 12:12

hallåååh


Somna vid 3 inatt så jag är skapligt dö nu känner jag :o

Idag då blire örebro, om jonas bil startar som den ska ;P

Och sen ikv blire nog sandra? Får se ..


Blir att duscha nu och försöka få bort all äcklig brun utan sol som jag smörjde på igår. Ser ut som en röd/brun randig neger ;o usch:P


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards