mooaass

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 3 februari 2010 21:59

halloou:)


har tagit kort på alla presenter nu så ni får se :)


Mamma & pappa

2500 kr

stegräknare

rosa sparbössa

en liten söt ask med godis

lotter


Maddis & sonny

Lotter


Johans faster

Presentkort på tutingen


Johans pappa

chokladask


Johans farmor

Ostbågar

Bingolotter


Johan

Silver shampo + balsam


Evve

Chokladask

chips


Tror att de va allt jag fick?:) Är Iaf hel nöjd med alla presenter :)

Passade på o gick ner på stan o införskaffade lite egna presenter ;D

Köpte:

Värmeskydd till håret

Puder

Mascara

Fundation



Av Moa Lindqvist - 3 februari 2010 15:45

:D


 

Mina egna presenter dåra ;)




  


  

Fick även en bok som heter Jag är en fisk  Tyckte den va alldeles söt :)




    

Så här såg man ut idag då ;) haha(y)




Och så tårtan :) Glömde bort o ta kort på smörgåstårtan;/  

Av Moa Lindqvist - 3 februari 2010 11:13

Hallooou:)


För dom som inte visste de redan så fyller jag idag :)


Iaf. Gick iväg te skolan vid halv 10 i morse:) Har haft engelska (har inte gjort nånting för vi har en gapande vikare :o )

Och nu så har vi So i datasalen, där vi heller inte gör någe för vi har samma vikarie;)

haha(y) justeja,, sitter och drygar med nått mongo på sms oxå, haha fett kul äre för killen verkar seriöst vara helt miffad,, och så säger folk att jag är blond liksom? ;o

Burn in hell motherfucker !


Vi har nån jävla utedag idag där jag o lian igentligen skulle ut o gå, men vafan de e snöstorm så de pallar inte jag ;P Blir att dra hem o Fixa inför senare. Kommer massa folk sen:) Hoppas på massor med presenter . Haha ;)

Ah ne nu ska jag nörda farmville.

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards