mooaass

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 10 februari 2010 22:29

halloou


Sitter och pratar med lina.. Och herre gud vad hon pratar ;o haha!(y)

Har iaf käkat nu, och johan har hämtat tvätten :)

Hade tänkt o lägga mej tidigt idag men jag tror inte de går om inte jag o lina lägger på snart. hah xD



Ah nu har vi iaf lagt på så nu tänkte jag typ lägga mej.

Har en jävla huvudvärk och ont i ryggen som fan, men jag måste gå i mörrn för vi har nationella . Suck..

Gonatt sötnosar!

//MoaLindqvistY



Av Moa Lindqvist - 10 februari 2010 18:43

hallou


Vakna precis och kollade mej i spegeln och konstatera att jag ser ut som ett jävla troll / luder :o haha..


Somna förut när jag vänta på juhän, och vakna precis som sagt .

Vi skulle ju tvätta men jag orka verkligen inte + att jag har skit ont i ryggen så johan får tvätta den här gången.

Nu sitter jag iaf o babblar på msn med linna. JAG VILL PIERCA SEPTUM! :( ska nog fan göra de sen, men då måste jag plocka ut nån annan , och de vette fan om jag kan gö. Mina piercingar är speciella för mej :( ;P haha (y)


Ah ne skriver sen när johan är hemma och maten är fixad!

//MoaLindqvistY

 

 

Syns inte så bra men ändå ;P  

  

Av Moa Lindqvist - 10 februari 2010 15:36

hallou


Hann inte skriva så möe förut.. Menmen skolan idag då, fan skit tråkigt + att ja va dö trött, för vi satt uppe hos sandra igår kväll o snacka skit och gamla minnen typ. Saknar dej vännen :( Sen när vi kom hem så slängde vi i oss ett par mackor sen sängen på dirr typ.


Nu har jag iaf precis kommit hem från skolan, och håller på o avlider typ. Jag har inte rökt på fan hur länge som helst ;s


Dagens + då: jag och johan får sova själva inatt. Jag vene varför men jag sover alltid grymt dåligt när nån annan sover här. Som nu lina tex, hon sov ju i soffan och snarkade tom inte (för en gångs skull ;P) men iaf, johan märkte väl knappt av henne och inet jag heller, men just själva tanken av att de ligger nån annan där i mörkret gör att jag sover skit dåligt :/ huua..


Idag Blire att städa o tvätta. orkar igentligen inte men de måste göras! Fyy fan för o bo i lägenhet men sveriges lataste kille asså ;P iaf när man ber honom om någe!

När vi bråkar så städar han jävlar men när jag ber honom om de så hjälper han fan inte till ;o haha,, jaja men de e väl så de ska va antar jah ;P

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 10 februari 2010 10:12

häjjhäjj:)


Sitter i datasalen nurå , ska skriva rent en grej te svenskan och sen fortsätta skriva om pearl harbor:) Bloggar när ja kommer hem !

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards