mooaass

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 1 februari 2010 22:40

hejhej:)


Har tagit en paus i tv tittandet, för o blogga lite.

Sötnosarna som läser måste ju hålla sej uppdaterade;)


Gick hem från skolan vid halv 1 eller nå förut.. Vakna i morse o hade prickar över hela kroppen som kliar satan :o Och efter första lektionen i morse så svullna min hand upp, och börja göra skit ont :/ Blev att gå upp te skolsköterskan som gav mej en allergi tablett , men de hjälpte inte ..

Blev iaf att lägag sej en stund när jag kom hem, sen kom mamma o hämta mej, så åkte vi ner o beställde tårta och käpte grejer te tårta nr 2. Sen när jag visa min hand så kom vi fram te att vi nog skulle åka iväg te doktorn. Kom dit , och fick typ stå och vänta utanför i närmare 40 min, för att vi vet ju inte om de jag har smittar ??;'/ Sen iaf så fick vi komma in och doktorn kolla på min hand och prickarna, gick in o ringde ett samtal och sen kom han ut o sa att dom inte visste va de va? inte handen heller, just med tanke på att jag inte har slagit i den elr nå..  vi skulle iaf vänta tills i morrn, och se om de blir bättre eller sämre. Skulle käka iprem oxå.

Han sa att de kunde vara nått som heter knölros, man kan få de när man nyligen har käkat typ pencilin, de ska tydligen gå över av sig självt. Men som sagt vi vet ju inte än.


Såå ja, Jag är sjuk igen! usch fyfan:/

Blir att vara hemma i morrn så jag inte smittar ner nån :/


Johan va iaf iväg o köpte chips o dricka förut. Han tyckte synd om mej :') söööt!

Nu tänkte jag iaf fortsätta kolla på tv, sen spela lite crash. Skriver i morrn när vi vet vad jag har för nått.

//MoaLindqvistY


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards