mooaass

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 25 februari 2010 23:52

hallooou

 

Kommit hem från örebro nuuda:) han även hunnit med att göra mat och ätit lite :)

Köpte: 2 brottar linnen (svart och vitt)  ett halsband, örhängen, rosa jätte söt tvål, 3 ljus, 2 grejer man har under tallriken, 3 glas, 3 par leggins, sminkborttagnings svampar, strumpor ett lysande snoppsugrör och 2 piercingar. En labrett te johan, och en ring te mej, guuu va snygg den är!! alldeles baby rosa  :') tyvär så ligger dom kvar i jonas bil :( Får dom i morrn ..

 

Och i morrn da så vet jag inte riktigt vad som händer?? Kanske blir att fara till örebro en sväng på kvällen? Får se hur de blir :) Nackdelen är väl den att det antagligen kommer att bli sent, och jag har sovit jätte dåligt hela lovet, vilket gör att jag blir grinig för ingenting så jag är nog inge vidare bra sällskap just nu :/ De gick bra idag iaf som tur är!

 Nu tänker jag faktist lägga mej så gonatt<3

 

  

Av Moa Lindqvist - 25 februari 2010 14:49

sitter fortfarande och väntar på jonas..


menne han kommer väl snart. Hoppas jag..

Åhw mitt hår är helt fuckat idag :/ de går inte oplatta så jag ser ut som en jävla pudel.. snyggt!  Blir mössa hela dan idag. Usch jag skäms..

Av Moa Lindqvist - 25 februari 2010 12:26

tjeeeh:)

usch somna sådär sent inatt igen.. närmare klockan 3, och vakna vid 10 i morse. Då kom sandra hit en sväng, sen gick hon och då åkte johan till sin mamma.. så nu är jag själv här va.

väntar på att jonas ska höra av sej så vi kan åka iväg te örebro:) linna ska följa med oxå. Och bara för de så skulle de inte förvåna mej om bilfan inte startar :/ haha..

Nej nu ska jag inte sitta här och tänka så..

Är väldigt sugen på o köpoa en ny hamster igen (?) våratr lilal berit(som va en kille) rymde ju :( Antagligen så åt gaylord upp honom :o haha stackare (y)

Ne men ska väl börja göra mej i ordning nu så ja e klar lagom när jonas ringer va :)


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards