mooaass

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 11 februari 2010 22:51

trodde jag skulle få sova men vi ska visst åka ut te john en sväng?;P asker is in tha askersund :)


   ER

haha, moa goes trött ;)

Av Moa Lindqvist - 11 februari 2010 22:03

hallou:)


Har precis käkat nudå och pratat lite med lina..

jaa jösses. Är trött som fan, Blir att sova tidigt ikv,, eller ja tidigt o tidigt, kl är 11 nu och jag kommer nog inet o komma i säng förens om nån timma eller 2 ;P haha..

Tur att man nog inet ska te skolan i mörrn då. eller ja vene.

De märks inte att ja e trött eller så?,, babblar om fan allt då.;P

Nu ska jag äta godis o nörda tv ;)

Hejjdååå

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 11 februari 2010 18:38

hallo sötnosar :)


Har precis kommit hem nu då. Blev att följa med melinda te kyrkan vid shell?

Sen vidare te banken, torghallen och sen hem:)

Nu försöker jag typ o få tag i lina men hon svarar inte :s ..

jaja, ska iaf strax börja med maten.. suck.. Tänkte försöka o ge mej på att panera fisk ;P haha vete fan hur de kommer o gå , kan ju inte bli värre än när johan lagar mat iaf ;P

typ överkokta makaroner och svart brända köttbullar . jösses..;P



Förövrgt så längtar jag sjukt mycke tills i morrn, Sista dan i skolan dårå sen jävlar ere helg. Vill hitta på någe men ja vene vad? Lina ska antagligen va i hallsberg, sandra ska antagligen oxå vara i halsberg eller ut o dricka *host alkis ;P* så what to do?? De får väl lösa sej på ett eller annat sätt.

Ne nu ska ja göra käk! over and out!

//MoaLindqvistY

 

http://gratisbio.se/?RecruiterID=276988

 

BLI MEDLEM!! :D

Av Moa Lindqvist - 11 februari 2010 13:15

hallou :)


Har precis kommit hem från skolan. Hade pissont i magen + att lian va inte där så jag fick vara helt ensam :o buhu..

Hade nationella idag , vete fan hur de gick? ja de märker vi ;)

På väg hem iaf så stanna jag o prata med peter o madde:) o nu sitter jag här , och har precis gjort om bloggen. Igen..

kan verkligen inte bestämma hur jag vill ha de ;/ lägger upp lite bilder så får ni bestämma ist:)


    

Vilken???

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards