mooaass

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Moa Lindqvist - 4 februari 2010 22:32


Som ni ser så har jag gjort om bloggen nuudå.. Lite länkar och helt nytt utseénde! :)

Ska ta bort leopard mönstret, men de får vänta tills i morrn för nu orkar ja fan inte ;)


------

I morrn kommer lina hit, hon är oxå hemma i morrn. Blir iaf så att hon sover här.. yay :) Får se vad vi hittar på . Gå ut en sväng o titta på alla alkisar/fjortisfulla fjortisar som springer runt kanske? *host* hah ja de löser sej :)

Tänkte iaf försöka tvinga in jonas te stan i morrn om han inte slutar jobba allt för sent? Måste prata med karlfan :)

Over and out sötnosar!

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 4 februari 2010 21:38

hallou sötnosar :)


Har precis käkat lite :) blev korvo makaroner, Fick bli de idag för jag orkar seriöst inet stå o laga till nånting annat ;o de va till o med så att johan gjorde maten , Väldigt ovanligt kan ja lova! ;)


Sitter iaf nu och försöker fundera på vad jag ska gö med bloggen?, tänkte göra om den helt o hållet, men Vete fan vad jag ska hitta på för nått?

Kommer ja på nått så kommer de upp lite senare ikv:)

//MoaLindqvistY

Av Moa Lindqvist - 4 februari 2010 16:02

hejhej


Blev ingen skola idag. Mår inge vidare, så de blir nog att vara hemma i morrn med.

Orkade ändå inte bara ligga hemma själv idag så jag följde med johan hem te sin pappa förut. Och tack gode gud så va ludde oxå hemma så de blev att va med honom :) Han prova o locka mitt hår, Och Aldrig mer! Fan trodde han skulle slita av håret totalt på mej :o ;P

Kom iaf nyss hem, Tänkte käka lite smörgåstårta och sen lägga mej o kolla på nån bra film med juhän:)

//MoaLindqvistY

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards