mooaass

Alla inlägg under mars 2010

Av Moa Lindqvist - 14 mars 2010 21:48

hallojj

 

sorry för dålig uppdatering! kom hem vid 3 i natt så idag har jag bara sovit och varit allmänt sur o grinig typ..

Va då i gränna igår. De va meningen att vi skulle åka vid 2 men vi kom inte iväg förnens vid halv 4 typ, så vi va framme vid 6. och då åkte jonas så vi vart själva där.. sen kom han tebax vid 8 eller nå,. sen kolla vi på melodifestivalen och käka o lite så.. sen åkte vi hemåt runt 12 på kvällen. då jag är skapligt dö idag + att jag och johan har bråkat hela dan så man är ju verkligen på jättte bra humör idag. Not!

 

tänkte göra lite varm o´boy och mysa ner mej i sängen, alldeles själv för johan har ju sin älskade dator..

Mowa arg!..

laddar upp lite bilder från igår strax..

 

  

Av Moa Lindqvist - 13 mars 2010 12:21

  

 

hallåh

 

ujjujj igår va vi då ute o åkte en sväng på kvällen. åkte upp te mässan o skit :) där träffa vi på tamminen så de blev att åka in te stan o ragga runt lite .. sen släppte vi av honom och satte oss o kolla på musik videos, (jag antar att vi inte hade nånting bättre för oss ;P)  sen blev de att fara hemåt.. Hade as ont i huvet hela kvällen igår, har fortfarande ont idag med inte lika mycke. Så vi får se om de blir gränna idag? jag vene för jonas har inte hört av sej..  ajja de märker vi väl antar jag .. :)

nu tänkte jag käka frulle och göra mej i ordning . herrå

  

Av Moa Lindqvist - 12 mars 2010 13:24

hallåh

 

kom precis hem från skolan nuda.. har bara haft "fråga olle" grejjen och sen idrott , men där gjorde vi inge.. Skulle igentligen ha haft tipspromenad oxå men vi orka inte så vi gick hem va ;P

Han olle va ju skapligt klockren :P

 

Åh min snuttis har städat och gjort alldeles jätte fint här nu medans jag va borta :') massa hjärtan på honom  -->  

Och ikväll då vet jag inet riktigt vad som händer.. Just nu känns de som att jag bara vill vara hemma och mysa med min lilla griis..   men jag prata med jonas igår kväll och vi prata om att vi kanske skulle ut en sväng. Och sen på lördag så skulle vi kanske te gränna. faktist så känns de som att jag inte vill göra nånting i helgen.. Typ lägga mej o sova vid 7 ikväll och sen inte gå upp förens på måndag morgon igen (y) menne alla vet ju hur ja fungerar så jag kommer nog att hinan ändra mej 100 ggr typ.

  lina och jonte skulle nog kanske dricka ikv så de kanske blir att gå bort och typ ta en röka med linna och titta på när hon är alldeles -->  

 

neh nu ska jag ta en -->  sen slå på nån film tror jah :)

 

Haha äre jag som har roligt med smilisarna eller ??

                  


  

Av Moa Lindqvist - 11 mars 2010 22:58

bajs, nu går jag och lägger mej.. Skriver mer i morrn..

Av Moa Lindqvist - 11 mars 2010 12:33

ah tjaah

 

Blev att vara hemma idag med.. Lina kom ju hit igår så vi satt uppe ganska sent + att jag har hostat hela natten,, hua.

Sitter här själv nuudå.. Johan och linna är nere och hämtar pengar och köper cigg.

Ah jag och linna har redan planerat dagen. Vad vi ska göra märker ni sen ;) haha (a)

 

Btw så måste jag gå te skolan i morrn!  De e ju fucking fråga olle då! :D haha ujjujj ;)


  


  

Av Moa Lindqvist - 10 mars 2010 22:56

halloou

 

Sitter och väntar på linna nuråe.. Hon ska sova här inatt. Världens huvudvärk har jag ;o ;/ så de blir nog att vara hemma i morrn med, för jag hostar

 fortfarande :(

Ah ne nu ska jag spela lite mariokart tills hon kommer, sen blire att sova.

 

 

 

Titta vad jag har gjort btw ;P

  

Snäll jag är    ;)

 

  

Av Moa Lindqvist - 10 mars 2010 20:31



    

Av Moa Lindqvist - 10 mars 2010 18:07

hejj

 

ååah hoppas jag mår bättre ikväll eller i morron. Jag vill te skolan!  Det finns nån där som jag skulle behöva ta mej ett litet prat med och förklara vad ordet fjortis betyder ;) Och som jag längtar! ska äta massa vitaminer nu ikväll och knarka hostmedicin så jag för hoppningsvis mår bätte i mörrn.

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards